Posted on

רמקול מוגבר 15″ SoundKing | ביקורת – חוות דעת מקצועית

ייתכן מאוד שלא תכירו את חברת סאונד קינג, החברה הזו חדשה בתחום הסאונד וההגברה ובהחלט מתחילה לצמצם את הפער אל החברות הותיקות. חברת סאונד קינג פורצת גבולות עם המוצרים שלה, החדשנות שבהם והתוספות שהיא מכניסה אל המכשיר הוא מה שמייחד את החברה. היום יצאנו לסקור את אחד ממוצריה – רמקול מוגבר 15″ SoundKing – אגדה ישנה.

על החברה

חברת סאונד קינג הינה חברה חדשה יחסית בתחום הסאונד וההגברה, החברה דואגת לשמור על ייחודיות במוצרים שלה, על אמינות ועל מוצרים עמידים וחזקים. היתרון המשמעותי של החברה הוא שהיא נותנת אופציה פתוחה לכל הקונים בכך שהיא מתאימה את מוצריה לכל כיס.

על המוצר

הרמקול המוגבר “15 הוא רמקול מוגבר בעל עוצמה סטנדרטית של 400 וואט, בעל שני אלמנטים, וופר “15 וטוויטר  “1.75. מבחינת אפשרויות, הרמקול לא מציג אופציות חדשות מדי, הוא דיי בנאלי. על הרמקול נמצא חיבור אחד ויציאה אחת, חוץ שני אלו קיימים עוד 3 חוגות, ווליום, בס, וטרבל. הרמקול הוא מאוד קל להפעלה, הוא חזק ובעל אורך חיים ממושך. רמקולים מסוג זה קיימים בשוק כבר שנים והם אהובים מאוד בקרב המשתמשים, הצרכן לא צריך לשבור את הראש כדי להפעיל את המוצר. הרמקולים המוגברים מסוג זה כבר לא נראים בחנויות כמו פעם, לכן הופתענו לראות שחברת סאונד קינג החליטה ללכת דווקא עם מוצר מסוג זה, אבל כמו שאומרים, סוס מנצח לא מחליפים. כיוון המכשיר הוא מאוד בסיסי ופשוט, עליכם לפעול על פי הוראות היצרן, חוברות ההפעלה מאוד קלות להבנה.

רמקול מוגבר 15" SoundKing | ביקורת – חוות דעת מקצועית

מפרט טכני:

דגם: FPO 215A  SoundKing

עוצמה: 400 וואט

אלמנט (וופ’ר): 15 אינצ’

הגנה (לימיטר): יש ANALOG

כניסת LINE\MIC: יש (1)

סוג הכניסות: XLR

כניסת USB: אין

משקל: 24 ק”ג

שימוש ראשוני

כבר בהתחלה תוכלו להרגיש שהמוצר הוא כבד, אם מדובר ברמקול שהולך להיות במקום קבוע, לנתון זה אין השפעה, אך אם מדובר ברמקול מוגבר אותו תרצו להעביר מפעם לפעם, למשקל יש חיסרון. על המכשיר קיימת ידית בודדת לאחיזה והיא נמצאת בצד הרמקול. העיצוב רגיל ופשוט, בחלק התחתון ישנה רשת ובחלק העליון יש מין משולש הפוך פנימה אל הטוויטר. מבחינה חיצונית הרמקול הוא די פשוט, אך אחרי בדיקה טכנית הצלילים נשמעים טוב ובהחלט משביעים את רצוני. תוכלו לשנות את סגנונות המוזיקה בכדי להבחין בהבדלים. אחרי בדיקה של כמה סגנונות אפשר להגיד שהמוצר עושה את העבודה ביחס למחיר שלו, המוצר מתאים לחובבנים ולא לאנשי מקצוע. אם המטרה שלכם היא לענייני קריוקי ביתי, טקסים בבית ספר, הרצאות בעבודה וכד’… המוצר יתאים לכם. אך לנגנים בינינו המפרנסים את עצמם מהשמעת מוזיקה ושירה, המוצר פחות מתאים, גם בגלל איכותו וגם בגלל מספר החיבורים המוגבל.

מחיר ורכישה

מחירו של המוצר הוא לא יקר מדי, המחיר מתאים לאיכותו של המוצר. אפשר להגיד שפעם המוצר היה יותר פופולרי וכיום אפשר למצוא דברים יותר טובים, אך עליכם יהיה להוסיף עוד כסף. תחשבו עם עצמכם לאילו מטרות אתם משייכים את הרמקול המוגבר וכך תוכלו לדעת אם המוצר מתאים לכם. בדקו שעל המוצר קיימת אחריות ורכשו את המכשיר ממקום אמין ומוכר בעל ביקורות חיוביות.

לסיכום

חברת סאונד קינג תופסת תאוצה בשנים האחרונות, היא עדיין נחשבת לאחת החברות היותר צעירות בתחום אך רוב המוצרים אותה היא מייצרת ראויים לשבח. הרמקול המוגבר “15 של החברה הוא דגם מיושן שבעבר היה פופולרי יותר.

המוצר הוא גדול ומשקלו כבד יחסית. המוצר מתאים לחובבנים או לאנשים שאינם מתפרנסים מהשמעת מוסיקה ושירה. אנו עדיין מאמינים שחברת סאונד קינג היא חברה ראויה שעוד נשמע עליה רבות בשנים הקרובות, אך לגבי המוצר הספציפי הזה אנחנו פחות מתחברים.