Posted on

רסיבר TX8020 ONKYO לרמקולים שקועים – האם מומלץ? | סקירת מוצר

רסיבר אונקיו TX8020 לרמקולים שקועים – סקירת מוצר

מזל טוב! קניתם רמקולים שקועים אבל מה עם טיפה שידרוג? כל רמקול שקוע יכול לעשות את העבודה כפי שצריך, אך בעזרת רסיבר הוא נכון המתאים לדגם הרמקול השקוע תוכלו לקבל צליל הרבה הרבה יותר איכותי. רסיבר אונקיו TX8020 הוא מבין המוצרים שעברו בדיקה אצלנו והנה התוצאות:

*** לתשומת לבכם: אנו יבואנים של רסיברים, מגברים ורמקולים שקועים לבתים ולעסקים (מכירה סיטונאית בעיקר, ולעסקים) כך שאם אתם מנהלים או בעלים של עסק בתחום, תוכלו לפנות אלינו על מנת לקבל מחיר הכי זול בישראל לרמקולים שקועים, רסיברים, מגברים, מקרנים ומסכי הקרנה. פנה אלינו: 077-9300621


חברת אונקיו Onkyo

חברת אונקיו נוסדה בשנת 1946 ביפן. החברה עברה הרבה תפניות במשך שנות הקיום שלה, עליות ומורדות כי 1.com חברה המייצרת מוצרים בודדים הפכה חברת אונקיו מבין היצרניות הגדולות בעולם למוצרי אלקטרוניקה. החברה פרצה דרך עם דגמי הרסיברים שלה, מבין היתר דגם M-510 המוכר. 


מהו רסיבר ואיך הוא תורם לי?

ההבדל בין מגבר ובין רסיבר הוא מאוד מזערי, רסיבר הוא למעשה מגבר אשר מחוברת לו יחידת קליטת רדיו.  עוצמת הרסיבר נמדדת ביחידות הספק או כפי שנהוג לכנות “עוצמת וואט”. יחידות הספק נעות בין 10 ו 50-100 וואט. התפקיד של הרסיבר הוא למתג מקורות שמע שונים לכיוון הרמקולים אבל בהבדל מעוצמתה המקור. הרסיבר למעשה מפקח ומנתב את כל אותות נשמע למקום הנכון להם. בעזרת הרסיבר נוכל להנות משמיעה נעימה יותר, איכות סאונד ברמה מקצועית וכדו’… כמובן שכל זה יקרה רק אם נבחר גם רמקולים איכותיים.


מפרט טכני

חברה: Onkyo

עוצמת וואט: 90

מספר ערוצים: 2

קישוריות: רדיו

חיבורים נוספים: Coax x2, Coax, S/PDIF


שימוש במוצר

הרמקולים השקועים שנמצאים לרשותנו לצרוך הבדיקה הם רמקולים של חברת Klark&Helmer מדגם ix6. לאחר שעשינו בדיקה ראשונית לרמקולים השקועים ומיקמנו אותם בקיר וחיברנו את הרסיבר (TX8020).  כדי להבחין בהבדלים יש לשמוע איך הרמקולים נשמעים ללא רסיבר, ההבדלים בדגם זה היו שמיים וארץ. ראשית, עוצמת השמע התכפלה ואפילו השתלשה, מדובר כאן על עוצמת וואט גבוהה עבור רסיברים. החיבורים מאוד פשוטים וקלים להבנה עבור כל אדם, יש שני ערוצים כך שממש נוח לעבור עם הרסיבר.

מלבד לכך, מבחינה חיצונית הרסיבר נראה מרשים, הוא אינו גדול מדי ולא שוקל הרבה. המוצר מאוד נייד, יש כאלה שאפילו יחמירו ישימו את הרסיבר גם הוא שקוע בקיר סמוך לרמקולים השקועים. אין לנו ספק שיש הבדל עצום הן מבחינת עוצמה והן מבחינת איכות שמע בזמנים בהם הרמקולים השקועים פועלים כלשעצמם וכאשר הם מחוברים לרסיבר. רסיבר זה מאפשר לנו להנות מצלילי בס וצלילים גבוהים באופן נקי, זאת בזכות כל הזכויות של המוצר, כמובן שגם לרגישות הרסיבר יש חלק ולבקרת הצליל. 


מחיר

המחיר עובר הרסיבר מדגם זה עומד על כ 2,100 ש”ח. האם המחיר משתלם? המחיר יתשלם לכם רק אם תדעו להתאים את הרסיבר לרמקול שיש לכם, בין אם רמקול שקוע או לא. איך תדעו? לפי הפירוט הטכני. אם אתם לא מבינים דבר בנושא, הגיעו לחנות סאונד והגברה מקצועית ושם כבר תקבלו את כל ההסברים אותם אתם צריכים. את המחיר הנמוך ביותר לדגם זה תמצאו בחנות סאונד והגברה שהיא גם יבואן רשמי.


מסקנות

רמקול, שקוע או לא, יכול לעבוד גם ללא רסיבר. רק מי שחווה שימוש עם ובלי רסיבר יודע להגיד שההבדלים ניכרים מאוד. גם לאלו שעכשיו מתייפחים על המחיר שהם צריכים להוסיף עבור המוצר, אל תדאגו, זאת הוצאה שאלף כל לא תתחרטו עליה, ובית כל, זוהי השקעה לטווח ארוך. דגם TX8020 של חברת אונקיו הוא דוגמא למוצר קומפקטי שיכול לספק לנו עוצמות גבוהות. המוצר עמיד ושימושי מאוד, ניתן למקם אותו בעזרת בעל מקצוע בתוך הקיר. המחיר עבור המוצר אינו גבוה ביחס למה שהוא מספק, בהחלט קנייה משתלמת.