חברת TRX AUDIO מפתיעה אותנו שוב והפעם עם בידורית ניידת, דגם X2000. השילוב המעניין של המוצר הנוגע בשני עולמות עיקריים בעולם הסאונד הוא הגורם העיקרי לביקושה הרחב של הבידורית.

קצת על

סקירת-מוצר-בידורית-ניידת-x2000-מבית-trx-audioמשקל הבידורית הוא כ 1.4 ק”ג, עצם היותה כל כך קלה מהווה יתרון משמעותי כנגד הדגמים המתחרים בעולם זה. גודל המוצר הוא קטן ולכן הבידורית היא מאוד ניידת, הבידורית מתאימה למטיילים, לאלו העוברים ממקום למקום בשל עבודתם ובעצם לכל אדם אשר מחפש נוחות. היחידה עצמה כוללת אלמנט בקוטר 6″ ובעלת 90W. בידורית X2000 של חברת TRX AUDIO מציגה לנו נתונים שעוד לא ראינו כמותם, הבידורית מסוגלת לפעול במשך 10 שעות ללא טעינה, הבטריה החזקה של הבידורית היא עוד משהו שיש לקחת בחשבון בעת הבחירה בין בידורית זו לאחרת, הרי רוב הבידוריות היום עומדות על סך של 5 עד 6 שעות ללא טעינה. חברת TRX AUDIO מציגה לנו אלמנטים טכניים ברף אחר ממוצרים אחרים שבדקנו.

נתונים טכניים : 

עוצמה: 90 וואט

אלמנט (וופ’ר): 6 אינצ’

סוללה נטענת

זמן עבודה לא בחשמל: עד 10 שעות עבודה

מיקרופון אלחוטי (כלול): מיקרופון אלחוטי או מדונה

אפקטים (אקו,דיליי…): יש

אקולייזר מובנה: יש

מיקסר מובנה: יש

כניסת LINE: יש

כניסת USB; יש

חיבור לסטנד רמקול

ידית אחיזה.

משקל: 1.5 ק”ג

ביצועים

אחת ההפתעות הגדולות הגדולות שהיו לי לאחר הרכישה היא החומר ממנו עשוי המוצר, להפתעתי למרות משקלה הצנום של הבידורית, היא עשויה מחומרים קשיחים ואיכותיים, לא נשרטת בקלות ובזכות המעטפת החיצונית החזקה, נשמרים כל הרכיבים הפנימיים של הבידורית.

למוצר אביזרים נלווים כמו: רצועת נשיאה, שלט רחוק, תיק להגנה ולנשיאת הבידורית, מדונה אלחוטית / מיקרופון אלחוטי, חוברת הפעלה והוראות. לבידורית X2000 מערכת חדשנית ביותר המשפיעה על איכותה של הבידורית. במוצר מוצגים בבירור כל המתגים והכפתורים ומה תפקידו של כל אחד מהם, העיצוב מאוד בפשטותו משדר ביטחון, בנוסף, קיימת ידית בחלקה העליון של הבידורית המשמשת לנשיאת המוצר.

בצד אחר של הבידורית קיים מסך האחראי על תדר המיקרופון ועל הכוונת המוצר. כמו כן גם מתג ההפעלה ושקע הטעינה נמצאים בצד זה, בנוסף נמצא גם שקע USB 5V לטעינה של מכשירים ניידים.

ולעומת זאת מצידה השני של הבידורית קיים מסך נוסף אך מפורט יותר המציג אנימציות בהתאם לשימוש, באותו הצד נמצאים כל הלחצנים בהם נעזר לכיוון הסאונד וליצירת אפקטים, ובנוסף שם ממוקמים כל כפתורי השליטה. כמובן שעל אותו הצג נמצאים גם שאר התוספות ההכרחיות כמו מצב סוללה, ALARAM, BLUETOOTH, AUX, USB…  גם למיקרופון יש אפשרויות בסיסיות (כיבוי, הדלקה, עוצמת קול) המיקרופון האלחוטי דורש שתי סוללות AA, מראהו סטנדרטי, משקלו סביר ואיכותו בהחלט מספקת, הוא בעל מסך קטן לתיאור התדר ולמד סוללה. למיקרופון מנגנון סינון רעשים כך שהסאונד הנוצר הוא נקי ונעים לאוזן.

תמיד בעת קניית מוצר שמע, אם הוא מיקרופון, בידורית וכן הלאה… יש לחשוב מול כמה אנשים אני מצפה לדבר. דרך זו תעזור לכם בעת הבחירה ותצמצם אפשרויות, עוצמת השמע של הבידורית והמיקרופון של דגם X2000 מתאימה לעד 120 איש, ביחס לגודלה היא אכן מפתיעה.

לסיכום

בעת בחירת המוצר תמיד יש לקחת בחשבון מה המטרה שלי ומה הציפיות שלי מהמוצר. היתרון המשמעותי דגם ה X2000 של חברת TRX AUDIO הוא משקלה והניידות שבמוצר. אם אתם פרילנסרים או שבעבודתכם אתם משתמשים בבידוריות גדולות ומסורבלות עדיף לכם לרכוש בידורית קטנה וקומפקטית אשר עונה על כל הצרכים המתבקשים. חברת TRX AUDIO ידועה במקצועיותה ובהחלט אפשר לראות בבידורית הזו שאין בה כלל פשרות.