כחלק מסדרת סקירות מוצר שנביא עבורכם בבלוג המאמרים של האתר, נעבור על מוצרים שונים ברמות מחיר ואיכות שונות. נמליץ על יתרונות ועל מוצרים בסדרי גודל שונים, ונפנה את תשומת הלב שלכם למוצרים נבחרים מארסנל ציוד ההגברה וההקרנה שלנו. בסקירה הבאה נעבור על המדונה האלחוטית מסוג X4000PRO, מדונה אלחוטית איכותית מאוד, אלחוטית, ובעלת מפרט טכני עוצמתי. לשאר הפרטים והמאפיינים לפניכם הכתבה הבאה

סקירת-מוצר-מדונה-אלחוטית-x4000proאם גם לכם נמאס להתאבק עם חוט המיקרופון, הפיתרון עבורכם הוא מדונה אלחוטית.

מתוך השוק הרחב והמגוון של עולם המדונות בחרנו לסקר את מדונת X4000PRO.

לא כל מדונה היא קלה ופשוטה לשימוש, כל אדם אשר עבודתו מצריכה ממנו מאמצים קוליים עומד

מבולבל מול שוק עצום. היתרון של מדונת X4000PRO הוא שהמדונה היא לא עוד מדונה אלחוטית רגילה אלא

מעין מיקרופון אלחוטי אשר מאפשר לנו לבחור תדר UHF נקי מהפרעות ורעשים.

למי המוצר מיועד?

ה X4000PRO עובד כלל ללא חוטים כך שחוץ מאותם מרצים, מנהלים בכירים ומורים כאן, במוצר זה, יש מקום לעוסקים בפעילות ספורטיבית כמו מדריכי ספינינג, מדריכי טיולים, אשר אותם אנשים לא יתפקדו בעבודתם כראוי אם חוטי המדונה יפריעו להם. המדונה האלחוטית לא מצריכה כלל חיבור לחשמל ובעלת בטריה עמידה וחזקה שיכולה “להחזיק” למשך מספר שעות. משקל המדונה הינו 200 גרם בלבד. טווח המדונה רחב ונע בין 40 ל 60 מטרים ללא כל הפרעה.

פרטים טכניים

מיקרופון מדונה אלחוטי משדר מובנה X4000 מבית TRX AUDIO ,

מופעל ע”י סוללת AA,

מקלט זעיר עם חיבור לחשמל,

מרחק קליטה של 60 מטר +

מנגנון סינון רעשים מתקדם,

עיצוב גמיש וקל, להקלה בשימוש ממושך,

תדרי UHF בעל מנגנון לשינוי תדרים במצב של הפרעה,

בעל מנגנון התאמה  IR בין המשדר למקלט.

ביצועים

עם השימוש הראשוני של המדונה כבר מרגישים את המשקל הקל של המוצר, לאחר תליית המוצר על הגוף כבר שוכחים שהוא עלינו. בגב המקלט יש כניסות XLR ו PL לחיבור הגברה ושנאי 12v. לאחר ההפעלה, באמצעות לחיצה על כפתור ה ACT מיד הבחנו בעוצמת הסאונד וצלילותו. הטווח שמע רחב ומגיע עד 60 מטרים של קליטה ללא הפרעות.

טוב לדעת

היום לצערנו יש הרבה חיקויים, חשוב לשים לב טוב בעת בחירת המוצר שלא נפלתם לתרמית של מוצר מזוייף. בדקו על גב האריזה אם זהו אכן המוצר הנכון. מדונות אלחוטיות לא מקוריות הן בעלות איכות שמע נמוכה יותר, חיי בטריה קצרים וביצועים הרבה פחות מרשימים מאשר המקור. עדיף לרכוש מוצר טוב מאשר לרכוש פעמיים מוצר פחות טוב. אל תשכחו שזהו מוצר שאמור לשרת אתכם למשך תקופה ארוכה.

לסיכום

המדונה X4000PRO אכן עומדת בדרישות אותו הקהל מחפש, וכמו כן עומדת בהבטחותיה. השילוב של איכות סאונד גבוהה ויכולת לעמוד בטווח של 60 מטרים מבלי לפגוע באיכות השמע אכן מרשימה ומהווה רף גבוה לכל מתחרותיה. מחיר המוצר הוגן ביחס לביצועים בהם הוא עומד. המוצר מומלץ מאוד לפעילים פיזית הנדרשים בהגברת קולם תוך כדי עבודתם.

תשימו לב שגם ברכישת מדונה אלחוטית מהסוג הנ”ל, חשוב לראות איזה ציוד הגברה אתם מתאימים לה על מנת להשיג את האפקט האופטימאלי מבחינת איכות סאונד, יש לבחור רמקולים או בידוריות המתאימות והתואמות באיכות, על מנת לא להפסיד במקום אחד את מה שהרווחתם באחר. מצד שני זכרו שיתרונות מסוימים שהמדונה מביאה אתה, חוסכת לכם במקום אחר, הן מבחינת איכות צליל והן מבחינת עוצמה.