Posted on

ערכת קריוקי לרכב | סקירה כללית

ערכת קריוקי לרכב

כולנו אוהבים לשיר, לשיר בחדר, במקלחת, מול אנשים וברכב… אז אם כבר אנחנו שרים למה שלא נעשה את זה מקצועי? הכירו את ערכת הקריוקי לרכב!

לפני שנפרט על המוצר עצמו, נדבר תחילה על ערכות קריוקי ככלל ואיך אפשר לשפר את חווית השימוש.

ערכת קריוקי

ערכת קריוקי מורכבת למעשה ממערכת הגברה הכוללים מיקסר אומנים קטן, רמקול מוגבר ומיקרופון, במקרים של ערכת קריוקי לרכב, תתווסף לרשימה גם כניסה ישירה למערכת סאונד רדיו דיסק של הרכב. ישנם אינספור סוגים של מערכות קריוקי, בשלל גדלים ואיכויות. לרוב הערכה תכלול זוג מיקרופונים אלחוטיים, בחלק מהמקרים ישנה אפשרות לרכישת מדונה אלחוטית. בעת בחירת המערכת יש תמיד לחשוב על אופן השימוש ואיך הדגם משרת אותי.

סוגי מערכות קריוקי

בשנים האחרונות נכנסו מספר סוגים חדשים למערכות הקריוקי. ישנה את ערכת הקריוקי הביתית שקיימת כבר שנים, המערכת משמשת לרוב למטרות בילוי בקרב הצעירים, מיועדת בעיקר לחובבי קריוקי. ישנה ערכת קריוקי ניידת המשמשת לרוב במקומות פתוחים ובשטחים ציבוריים, לרוב אנשים המשתמשים במערכות שמע במקום נידח כרוכים בצירוף גנרטור נייד על מנת לספק אנרגיה למערכת, חשוב לשים לב אם המקום בו אתם נמצאים מאשר שימוש בגנרטור. בשל הבעייתיות הנוצרת מגנרטור הובא פתרון חדיש והוא ערכת קריוקי ניידת בעלת מצבר עם קיבולת אחסון גבוהה לרוב ערכות אלו יכולות לפעול ללא חשמל בין 6 – 10 שעות. או לחלופין ניתן להשתמש בערכת קריוקי שהיא בידורית קריוקי ניידת, נטענת, אך מוגבלת מבחינת זמן השימוש (4-8 שעות)

ולענייננו, ישנה מערכת המתאימה לרכב, בעלת חיבורים מיוחדים המאפשרים חיבור לכל רכב, ובעלת חיבור הקרנה למסך הטלפון הנייד (אנדרואיד) או מחשב נייד, אייפד וכו’…היתרון באופציה הזאת הוא, אפשרות למערכת קריוקי גם בתנאי אקלים שונים בטבע, אין צורך להיסחב עם גנרטור, ואין הגבלת זמן שימוש בערכה.

ערכה זו יכולה לשמש אתכם לטיולים ארוכים וגם לבילוי משפחתי בזמן הנסיעה.

אנו מחזיקים במלאי 3 סוגים של ערכות קריוקי לרכב:

  1. ערכת קריוקי לרכב, עם זוג מיקרופונים חוטיים, בעלות של 499 ש”ח.
  2. ערכת קריוקי לרכב, הכוללת זוג מיקרופונים אלחוטיים, בעלות של 915 ש”ח
  3. ערכת קריוקי לרכב, הכולל מיקרופון אלחוטי אחד בלבד בעלות של 695 ש”ח.
  • ערכת הקריוקי לרכב מגיעה עם “מיני” מיקסר המשולב בתוכו אפשרות להגבהת והנמכת הווליום של המיקרופונים + אופצייה להפעלת אפקטים הכוללים אקו ודיליי, ושליטה על רמת הגובה של האפקט. יש לציין, כי המיקסר מתחבר אל הטלפון באמצעות קישורחת בלוטוס.

ערכת קריוקי לרכב – סט כפול

מחירם של ערכות הקריוקי

בדרך כלל ערכות הקריוקי המותאמות לרכב לא יהיו יקרות, מחירם נע בין 500 – 1200 שקלים.

כמובן שהאיכויות משתנות וחשוב לבדוק טוב את הנותנים שאותם מספק לנו היצרן. חשוב מאוד לציין שתוכלו למצוא ערכות קריוקי זולות מאוד בתחנות דלק, בשוק, ובחנויות נידחות. מחיר זול לרוב מעיד על איכות ירודה, שכן במערכת הקריוקי ישנם הרבה אביזרים שמטבעם יקרים בכדי שהתוצרת תהיה מושלמת. לכן, המלצתי היא להיזהר ממחירים מחשידים.

חברות ומותגים מובילים בתחום

לערכות הקריוקי יש אינספור יצרנים, לרוב לא תכירו את החברה היות ומדובר בחברות נישה. החברות המוכרות לנו בתחום הטכנולוגיה החדשנית כמו אפל, סוני, ועוד… אינן יצרניות של ערכות הקריוקי.

בזמן הבחירה, התייעצו עם המוכר, או עם חבר המבין בתחום, האזינו לסאונד של מספר ערכות קריוקי שונות מחברות שונות, וכך תגיעו להחלטה שהיא לטעמכם. דאגו לכך שתהיה אחריות על המוצר הנרכש ואל תחששו להתייעץ עם המוכרים, הם אלו המבינים בתחום ומטרתם היא לא למכור מוצר בודד אלא לקבל לקוח מרוצה וקבוע. המותגים המוכרים בישראל שבהם נמכרים בין היתר ערכות קריוקי הם: Proxtone, TRX Audio, Pro Acoustics, Pro Tech ועוד…

שירים ומתנות

ערכת הקריוקי לרכב מתאימה לחובבי טיולים ולאלו שמעבירים את רוב יומם בנסיעות, הערכה היא המתנה המושלמת לאנשים כאלה. כמובן, גם לגיבוש המשפחה הערכה מתאימה ורצויה, אז אם אתם לפני טיול ארוך או שסתם בא לכם לעשות כיף עם המשפחה והחברים, ערכת הקריוקי היא בשבילכם. את השירים אפשר לרכוש במספר אתרים או באפליקציות שונות, האפליקציה הבולטת והמוכרת היום היא Yokee Music.

אבל, בכל מצב את רוב השירים שתרצו (בעיקר באנגלית) תוכלו למצוא ב YouTube. בגירסא אולי פחות איכותית אך בהחלט מספקת.

לסיכום

ערכת הקריוקי לרכב מתאימה לטיולים, למסיבות, לאלו המוצאים את עצמם רוב היום ברכב, ולחובבי הטבע.

מחירי ערכות הקריוקי לרכב אינו יקר ומתאים לכל כיס. יש לבדוק אחריות בעת הרכישה, ולחפש מוצרים של חברות מוכרות ולהתחמק מחיקויים. לערכת הקריוקי לרכב יש את החיבורים המתאימים לה ולרכב.

ערכת הקריוקי לרכב משפרת את חיי המשפחה והחברים ואת איכות הנסיעה.

שימו לב !!!

ערכת הקריוקי לרכב דורשת חיבור AUX במערכת סאונד של הרכב.