גנרטורים ידועים לשמצה בשל הרעשים הכבדים שהם מוציאים בהפעלתם. חברת Schimler מציגה פיתרון מהפכני – גנרטור מושתק. הגנרטורים המושתקים באו לשנות מספר מאפיינים משמעותיים מהגנרטורים הרגילים אותם אנחנו מכירים. הם שקטים יותר משמעותית, קלים יותר לנשיאה במקרים רבים, ועדיין מספקים עוצמה שיכולה לספק את רוב מטרות השוכרים או הרוכשים. איך? על כך בסקירת המוצר הבאה

סקירת-מוצר-גנרטור-מושתק-schimler-champ-3200

קצת פרטים

בטריית הגנרטור יכולה לעבוד 8 שעות ברציפות תוך ניצול של 750W, קיים מייצב מתח בגנרטור – הסירו דאגה מליבכם תוכלו להפעיל עליו מה שתרצו ללא חשש. למוצר יש שלושה מנגנונים ייחודיים הנקראים

Cold Start ,Low Oil Shutdown ו Clean Power שמטרתם היא להקל ולשמר את הגנרטור מפני מזגי אוויר קרים ובהארכת חיי המנוע, מנגנון ה Low Oil Shutdown תפקידו לכבות את המכשיר. כאשר יש חוסר שמן, אם הגנרטור יעבוד בלי כמות השמן הנדרשת ייגרם נזק משמעותי למוצר.

דגם הגנרטור CHAMP 3200 מספק 3100W מתוכם 2900W באופן קבוע. לגנרטור מנוע אינוורטר שעזרתו ממרחק של 5 מטר עוצמת הרעש אינה עוברת עוצמת רעש של שיחה רגילה (כ58 דציבל).

נתונים

סוג מנוע: inverter

מתח: 3100W

מתח רציף: 2800W

תצורת מנוע: 4 פעימות (שמן 10W-30) ודלק 95

נפח: 6 ליטר

משקל: 38 ק”ג

עומת רעש : 57DB

מייצב מתח: כלול (AVR)

כולל גלגלים וידית נשיאה.

איך זה עובד?

בראש ובראשונה חשוב לציין שאין להשתמש בגנרטור מכל סוג שהוא במקומות סגורים, חדרים אטומים ובכל מקום שאינו מאוורר כמו שצריך.

בכל מוצר שאתם מקבלים יש לעיין תחילה בהוראות היצרן, לאחר מכן תנו לגנרטור לעבוד על עומס נמוך לפרקי זמן קצרים כדי להוציא את המקסימום מהמוצר וכמו כן פעולה זו משמעותית לאורך חייו של הגנרטור. החיבורים של הגנרטור המושתק הם כמו כל חיבור חשמל סטנדרטי ומתאים לכל שקע.

מילוי השמן והדלק הוא לפי הכמות הרשומה בהוראות ההפעלה, לאחר מכן נוודא שכל המתגים תקינים והשמן והדלק אכן על הכמות הרצויה. בכדי להפעיל את הגנרטור נמשוך בידית – כעת אתם כבר אמורים לשמוע את ההתחממות של המכשיר, הרעש משמעותית יותר נמוך משל גנרטור לא מושתק וזה בזכות מנוע האינוורטר שתפקידו בין היתר הוא להוריד מעומס החשמל וכתוצאה מכך אנו חוסכים בדלק והמוצר הרבה יותר נעים לאוזניים. תוחלת הבטרייה של הגנרטור המושתק יכולה להיות בין 5-6 שעות ללא ניצול של כל הספק החשמל.

תוספים

עם פתיחת האריזה תגלו גם חוברת הפעלה, מפתח לגנרטור, משפך שמן וכבל חשמל. על הגנרטור המושתק קיימת ידית מתקפלת נוחה למשתמש וגלגלים חזקים ועמידים לכל מיקום. הנורות חיווי נמצאות על פאנל אחד שם גם נמצא לוח הכניסות והיציאות עם חיבורי החשמל.

מבחן בשטח

לאחר שבחנו עיונית את הגנרטור המושתק מכל זוויותיו הגיע הזמן למבחן המעשי. הניסיון שלנו כלל שלל הרצות של הגנרטור על מוצרי חשמל שונים, ביניהם ציוד הגברה, הקרנה, מכשירי שמע ועוד… המוצר אכן משרת נאמנה ומספק את ציפיותיו של הלקוח. נוכחנו לגלות שלמרות שחיברנו מוצרים שהספק החשמל שלהם גבוה, הגנרטור כלל לא הרעיש. הפעלתו אינה מסובכת והתיחזוק של המוצר (בדיקת שמנים, הרצות…) אינו תהליך ארוך ומייגע.

לסיכום

חברת Schimler CHAMP לא מאכזבת אותנו עם דגם ה 3200, הגנרטור עונה על הדרישות המבוקשות ואכן מקיים את כל הבטחותיו. הגנרטור המושתק מתאים לקמפינג ולערבי מסיבות מחוץ לבית, להנאה או למטרות עבודה. הנעה קלה, עבודה רציפה וכמעט ללא רעשים נלווים. בדומה למתחרים בשוק הגנרטורים המושתקים, מוצר זה עמיד ואין תקלות חוזרות שמצריכות הוצאה כספית מצד הלקוח ובזבוז זמן.