Posted on

עושים עסקים – מסכים למכירה לעסקים

כל חלל משרדי שהוא, משתמש בצורה כזו או אחרת בתוכן ויזואלי לטובת קידום מטרות גם אתם כשאתה מקימים את החברה החדשה שלכם, רוצים לשלב בעיצוב הפנים של החלל מקרנים ומסכים שישמשו אתכם גם ביום יום וגם באירועים מיוחדים. אם אתם הולכים לעשות שימוש קבוע במסכים, אין שום סיבה להשכיר אותם לטווח ארוך, מה שיכול להיות יקר מאוד ולא כלכלי. כיום ניתן לרכוש מערכות הקרנת וידאו מתקדמות ואיכותיות בכל רמה של מקצועיות שתתאים לצרכים שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להחליט מה הצורך שלכם ואיזה מוצר בדיוק יענה לכם עליו.

למה אתם רוצים לקנות מסך לעסק שלכם?

יש לא מעט סיבות שבגללן בעלי עסקים רוצים לרכוש יחידות הקרנה ומסכים מיוחדים כתוספות לעיצוב המשרד בין שלל הסיבות, ניתן למצוא חמש סיבות מרכזיות והן:

1. מצגות – כל מי שאי פעם עבד בחברה גדולה יודע שאחד הדרכים הכי אפקטיבית להעביר מידע היא על ידי מצגת מושקעת ומפורטת. לכן, מנהלים רבים רוצים להתקין מקרן לחדר ישיבות ומסך הקרנה קבוע שיהיו שם באופן קבוע ויעזרו להם להעביר מידע לעובדים וללקוחות בצורה פשוטה.

2. הכשרות חברה – כאשר מכשירים עובדים חדשים צריך להעביר להם המון תוכן תוך פרק זמן קצר מאוד. לכן שילוב של סרטונים, מצגות וחידונים יכול להפוך כל הכשרה להכשרה אפקטיבית הרבה יותר, שתגרום לעובדים חדשים שלכם להיות עובדים מצוינים.

3. אירועים רשמיים – הרמות כוסית, ערבי חברה וגם טקס מצטיינים הם כולם אירועים רשמיים שמתרחשים בכל חברה וכיום לא ניתן להעביר אותם ללא שימוש במסך שיציג לפני כל החברה את תוכן האירוע.

4. מכירות ללקוחות – שילוב של תמונות מוצרים, או של מידע בנוגע למוצרי החברה הוא אחד מהכלים החזקים ביותר בעולם המכירות. לקוחות רוצים לראות בעיניים את ההצעה שהם מקבלים. אם אתם מציגים להם אותה בצורה ברורה ופשוטה, אתם בוודאי יכולים לכבוש את ליבם ולגרום להם לקנות את המוצרים שלכם בקלות יתרה. לכן מומלץ מאוד להציג בכל ניסיון מכירה את המוצר בכמה נקודות על מסך גדול בצורה מסודרת.

5. מידע יום יומי לעובדים – אם אתם לא משתמשים במקרן על בסיס יומיומי אתם יכולים להסב אותו לטובת העובדים. ניתן להתקין מקרן קטן בכניסה לבניין המשרדים ושם להציג הודעות שוטפות, התקדמויות של עובדים וגם ציוני דרך עסקיים משמעותיים. זו דרך מיוחדת מאוד לחבר את כל עובדי החברה למטרה הגדולה של העסק שלכם. כך כולם מרגישים חלק מהמאמץ המשותף בחברה להגיע לרווחים ולנקודות שיא.


מעצבים את המשרד ביעילות

עיצוב המשרד לא חייב להיות תלוי בשום גורם חיצוני ואתם יכולים לאפשר לעצמכם יד חופשית גם אם אתם רוצים להוסיף עזרים טכנולוגיים שונים.

מסיבה זו, מנהלי משרדים רבים בוחרים להשקיע במקרנים קטנים אבל יעילים מאוד שיכולים לספק איכות ויזואלית מצוינת, ועדיין להיות נסתרים וחבויים יחסית. ניתן לקבע את המקרן לקיר כמו גם לשולחנות במשרד כך שיהיה אפשר לשמור עליהם תקינים לאורך זמן. כמו כן, את המסכים אתם יכולים לקפל אחרי השימוש וכך לשמור גם על קירות החלל המשרדי מעוצבים בקפידה.

ניתן למצוא מקרנים ומסכים שיתאימו לשימוש משרדי בעלויות נוחות לכל כיס. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לחברה שמשווקת ציוד הקרנה מקצועי כמו ענק הסאונד, אשר תוכל למצוא לכם את המקרן המתאים ביותר לצרכים שלכם. את המוצרים אנו יכולים לשלוח לכם עד לדלת העסק ולאפשר לכם להתחיל להקרין חומרים במהירות.