Posted on

סקירת מוצר | מדונה אלחוטית SAMSON AIRLINE 77

לאור הפופולריות של מדונה אלחוטית SAMAON AIRLINE 77 החלטנו להביא לכם מידע מקצועי, ומיד נספר על המוצר מכמה זוויות שונות.

מה מיוחד במדונה אלחוטית SAMAON AIRLINE 77 ?

מיקרופון מדונה אלחוטית סמסון AIRLINE 77 (לא סמסונג), הוצגה לראשונה לפני כ-15 שנה, דגם זה של חברת סמסון היה מאוד פופולארי בקרב מדריכות כושר ואימוני ספורט שונים.

המאפיין המיוחד של מדונה אלחוטית זו, שהמשדר האלחוטי של המדונה מובנה על הקשת של המדונה. לעומת זו במדונות אלחוטיות רגילות, הן עובדות בצורה כזו, שיש קשת מדונה, עם קפסולת מיקרופון זעיר, ומחובר בכבל ל”משדר” כיס, היושב על החגורה או המכנס.

המשדר הזה, שולח סיגנל אלחוטי אל ה”מקלט” (רסיבר) שמחובר אל במערכת הגברה \ ציוד הגברה \ בידורית ניידת.

מדונה SAMAON AIRLINE 77 עובדת בשיטת ה-VHF, לעומת מקבילתה ה-UHF. נסביר על כך בהמשך.

סקירת מוצר | מדונה אלחוטית SAMSON AIRLINE 77

למי מיועדת מדונה אלחוטית SAMAON AIRLINE 77?

מיקרופון מדונה SAMAON AIRLINE 77 מתאים לרוב סוגי השימושים, עם דגש מיוחד להפעלות ואימוני ספורט. בכך שאין כבלים הנכרכים סביב הגוף, וגורם לנוחות המשתמש, מה שהופך אותה למאוד נוחה ושימושית.

היכן ניתן להשיג מדונה אלחוטית   SAMAON AIRLINE 77 ?

מדונה אלחוטית SAMAON AIRLINE 77 ועוד סוגים רבים נוספים של מדונות אלחוטיות ניתן להשיג ברשת ענק הסאונד. בענק הסאונד תוכלו להזמין דרך האתר, או להגיע אל הסניף ולהתנסות במגוון הגדול בישראל של מדונות אלחוטיות.

מחיר של מדונה אלחוטית SAMAON AIRLINE 77

מחירה של מדונה אלחוטית SAMAON AIRLINE 77 נע סביב ה-1900 ₪.

מה כוללת הערכה?

הערכה כוללת: מערכת ראש אלחוטית ( מיקרופון מדונה), רסיבר, שנאי חשמל, וכבל PL-PL לחיבור למערכת הגברה, מיקסר, רמקול מוגבר, או בידורית ניידת.

האם ישנם מוצרים מקבילים או טובים יותר ממדונה אלחוטית SAMAON AIRLINE 77 ?

ישנם מוצרים טובים יותר ופחות, ומיד נפרט ונסביר. גם עם משדר מובנה במדונה, וללא כבלים.

הסוג הראשון, הם המדונות האלחוטיות ה”סיניות” שפועלות בשיטת הבלוטוס. הסאונד שלהם גרוע מאוד !!! טווח קליטה חלש נמוך (2-3 מטר), ואחוז גבוה של הפרעות וניתוקים. הם באים במגוון שמות ומותגים שונים.

הסוג השני, לעומת זאת ישנם מספר דגמים מצומצם של מדונות אלחוטיות עם משדר מובנה ברמה גבוהה העולה על המדונה של סמסון 77. הבולטת שבהם היא מדונה אלחוטית של חברת TRX Audio x-4000, ומדונה אלחוטית TRX Audio X4000-PRO. מדונות אלו מפיקות סאונד ברמה גבוההה יותר מהסמסון 77, ואף טווח קליטה גבוה יותר.

תיקון של מדונה אלחוטית SAMAON AIRLINE 77

אנו כותבים על כך, כי יש לנו עשרות פניות בחודש לגבי תיקון של מדונות אלחוטיות של סמסון 77, והמצב הוא כזה, שעלות התיקון גבוהה מאוד, ולכן מומלץ לרכוש סט מיקרופון מדונה אלחוטי חדש.

מדונה אלחוטית בענק הסאונד

תוכלו להיכנס אל האתר של ענק הסאונד, ולבצע הזמנה של מדונה אלחוטית מכל סוג. נוסף על כך ניתן להגיע אל אלד הסניפים שלנו, ולנסות על חי את סוגי המדונות השונים

חוץ ממדונות

ענק הסאונד מייבאת מגוון גדול של ציוד הגברה וסאונד מקצועי לרבות מדונות אלחוטיות, מיקרופונים אלחוטיים, רמקולים מוגברים, בידוריות ניידות, כבלים וסטנדים, מיקסרים, וציוד מקיף לחדרי סטודיו ואולמות בכל הגדלים