Posted on

בידור מהמזרח ומוזיקה מהמזרח התיכון- קריוקי לכולם

הקריוקי הגיע למחוזותינו מיפן הרחוקה. התרגום המילולי של המילה קריוקי הוא “תזמורת ריקה” והמשמעות בפועל היא לסוג בידור חברתי בו מערכת שמע מנגנת בפני הצופים את הלחן לשירים מוכרים והכל מצטרפים בשירה למיקרופון. פלייבקים מלווים את השרים לאורך הערב ומאפשרים להם לשיר את המילים במדויק על פי הלחן, כך שאפילו זמרים חובבים, שלא נאמר לא מוצלחים, יכולים לשפר את כישורי הזמרה שלהם. בשנים האחרונות הקריוקי הגיע לישראל והפך לתופעה ממכרת של ממש. ככלי בידורי הקריוקי הוא מרכז הערב של מסיבות ואירועים רבים וניתן לשמוע את השילוב שבין תרבות המזרח לבין ההרגלים הישראלים דווקא בתחום זה. עם קהל שאוהבת לשיר מזרחית, פופ וגם רוק, הקריוקי מתאים לכולם ובהחלט נעים לכולם.


זמרים לערב אחד- השכרת ציוד קריוקי למסיבות


אם אי פעם ארגנתם אירוע או מסיבה לחברים הקרובים אתם יודעים כמה קשה לחשוב על פעילויות בידור שיעניינו את כולם. המארגנים שרוצים לשמור על עלויות סבירות לכל כיס, אך גם לגרום לכל המשתתפים להנות עד הגג, בוחרים לא פעם לפנות לחברת השכרת ציוד קריוקי דווקא כי זו פעילות פשוטה אך משלהבת. התקנת המקרן והמיקרופונים, קלה יחסית ואתם כחוגגים במסיבה מכתיבים את הקצב. את רשימת השירים נתין להרכיב מראש, או לתת לערב לזרום מעצמו עם שירים על פי בקשת הקהל.
קריוקי הפך נפוץ לשימוש באירועים רבים כמו:

  1. מסיבות יום הולדת – קבוצות חברים רבות נהנות מערבי שירה בציבור, ערבי מוזיקה על פי סגנונות או העלאת זיכרונות נוסטלגיים של מוזיקה מתקופת הילדות.
  2. מסיבות חברה – על פי רוב מסיבות חברה הן מעמד משעמם ורציני למדי. אולם בעזרת ערכת קריוקי אחת ניתן להחיות את האירוע ולשבור את הקרח בין כל העוברים ומנהלים. מדובר אם כך, בפעילות מקרבת וחברותית למדי.
  3. ימי גיבוש לכיתות – הפעילות מתאימה לכל גיל ומאפשרת לקהל הצעיר להנות משירים חדשים כמו גם משירים קלאסיים ונוסטלגיים יותר.

השכרה קלה, התקנה קלה

לא רק ההנאה מערכות הקריוקי מגיעה בקלות יחסית, אלא גם כל תהליך ההשכרה והתפעול. אם אתם לא חובבי קריוקי מושבעים ולא פותחים את המרפסת כל ערב לשירה, אתם יכולים להשכיר את ציוד הקריוקי לטובת אירועים ספציפיים מחברות לציוד סאונד. השכרת ערכת הקריוקי מתבצעת על בסיס ערכות זמינות והיא נוחה מבחינת עלויות לכל כיס. אתם יכולים להשכיר מקרנים, מסכים וגם מיקרופונים חוטיים ואלחוטיים לטובת האירוע. עם יצירת הערכה המושלמת בשבילכם אפשר לקבוע את תאריך האירוע, בו אתם תקבלו את הציוד מהחברה. ההתקנה פשוטה יחסית אך אתם יכולים להיעזר בצוות המקצועי על מנת למנוע תקלות ופגיעה בציוד. ועם תום האירוע ניתן להחזיר את הציוד לחברת ההשכרה ללא עיכובים נוספים. כל מה שאתם צריכים על מנת להתקין את ערכת הקריוקי הוא שקעי חשמל מסודרים ומיקום להניח את המקרן והמסך.
כאשר כל תהליך ההשכרה וההתקנה הוא כה פשוט, וההנאה מערכת הקריוקי היא בלתי מוגבלת, אין כל ספק שיותר ויותר ישראלים יבחרו להשכיר קריוקי לאירועים גדולים וקטנים. אתם משקיעים מעט מאוד כסף וזוכים לקבל ערב מלא הנאה לכל המעורבים. זו פעילות לכל הגילאים ולכל המשתתפים שיכולה ללכד ולאחד, כמו גם לגרום לכם לגלות את יכולות השירה הסמויות שלכם. אז עוד לפני שאתם מחפשים אופציות אחרות ומבזבזים את הזמן בתכנון אירועים מורכבים, שווה לחשוב על האפשרות הזמינה של קריוקי לאירוע הבא שאתם מארגנים.