Posted on

חגורת הגברה איכותית – 100% ביטחון עם חגורת הגברה מומלצת למורים

, מוצר נוסף שהמודעות אליו הולכת וגוברת בשנים האחרונות, הוא אינו כבר נחלתם הבלעדית של מדריכי הטיולים, היום ישנם שימושים רבים ושונים לחגורת הגברה החל ממורים או מרצים בכיתות גדולות או רועשות וכלה במפעילי ילדים וספורט במקומות פתוחים, וכמובן גם נכלול את מדריכי הטיולים שהם קהל יעד המקור של חגורת ההגברה. 

חגורת הגברה היא מן רמקול קטן ומיקרופון ראש המחובר אליו בדרך כלל מדובר על מיקרופון שנקרא מיקרופון מדונה, הרמקול ממוקם על חגורת הדובר או במקרים מסוימים ניתן לנשיאה  גם באמצעות רצועה מחובר לרוב באופן חוטי למיקרופון המדונה הממוקם על ראש הדובר, בסופו של דבר חגורת הגברה נועדה להגביר את קול הדובר באופן קל ונוח שאינו מצריך חיבור לחשמל או הגברה, ישנן איכויות שונות של מיקרופונים וגופי הגברה, ופונקציות נבחרות נוספות כמו usb, bluetooth, חיבור לaux.,רדיו  ועוד… 

אם אנחנו חושבים שחגורת ההגברה היא המוצר שאנו צריכים או אם לא בטוחים כלל עדיין, כאן ננסה להסביר איזו חגורת הגברה תהיה מתאימה לכל שימוש, ואם אחת מהקבוצות בהמשך נשמעת לכם מתאים אז זוהי חגורת ההגברה בשבילכם. 

היום כבר ישנן חגורות הגברה איכותיות במיוחד גם בתצורה אלחוטית, כלומר שגוף ההגברה ממוקם באיזור אסטרטגי בחדר מבחינה אקוסטית, ומדונה הממוקמת על ראש הדובר מתקשרת לגוף ההדברה באופן אלחוטי וכך חופשי הדובר להגביר את קולו ללא כל משא עליו,באופן נוח ואידאלי. 

כמו בכל מוצר גם בחגורת הגברה ישנן חגורות הגברה בעלות איכויות ועוצמות שונות, כל אחת מיועדת לשימוש שונה בתכלית, כאן ננסה לעבור על כל השימושים הידועים וביקבות כך לכוון אתכם טוב יותר אל חגורת ההגברה המתאימה לכם.

ישנן חברות רבות המייצרות חגורות הגברה, הטובות והידועות שבהן ;KMF, TRAKSTAR, MARTIN SCHOOL, ועוד.. 

העוצמות גם כן מתחלקות לקטגוריית שימוש ועוצמה, וחגורות הגברה מתחילות מעוצמה בסביבות של 10W ומגיעות גם לעוצמות גבוהות משמעותית עד כ50W. 

חגורות הגברה בעוצמת 10W-15W 

חגורות אלה בד”כ קלות משמעותית אך גם לוקות מבחינת הסאונד, העוצמה לא תמיד מספקת והקול נשמע די מתכתי ומלאכותי, בדרך כלל השימוש יהיה חובבני כמו ילדות שרוצות לשיר עם מדונה וכו… יכול גם להתאים לקבוצות קטנות במיוחד במקומות סגורים. 

חגורות הגברה בעוצמת 20W-25W

כאן כבר התחלנו להכנס לקטגוריה של מוצרים שיכולים לעשות עבודה מספקת, ההבדלים בעצמה ישר מורגשים איכות ובהירות הקול גבוהות בהרבה, חגורות אלה כבר יספקו מענה להגברה אישית בכיתות גדולות או אולמות קטנים, קול הדובר נשמע טוב, אך גם כאן עדיין לא נקבל מענה ראוי במאת האחוזים להגברה אישיתי במקומות פתוחים ומרווחים מול קבוצות גדולות או קהל מפוזר. בדרך כלל השימוש מתבצע ע”י מורה דרך לקבוצות ‘טנות או מרצים בכיתות גדולות וכו.. 

חגורות הגברה בעוצמת 30W-50W

כאן  אנחנו כבר  מגיעים לתותחים הכבדים, החגורות המקצועיות העוצמתיות והאיכותיות ביותר, אם ברצונכם להגביר את קולכם במקום פתוח או נרחב מאוד, או אפילו אם אתם מעוניינים להציג תוכן כלשהו ולהגביר את קולכם במול קהל גדול אפילו מאוד, יתכן וחגורת הגברה תהיה פתרון אופטימלי מבחינת ביצועים ונוחות. 

כאן השימוש גובל בשמים, מבחינת עוצמות ואיכויות חגורות הגברה אלו יתאימו לכל שימוש גם כאלה במצבי קיצון, כמו קבוצות גדולות במקומות פתוחים, הפעלות והדרכות, וכמובן הרצאות באולמות גדולים וכו… 

אחרי ההסבר הקצר הזה אני מקווה שהדרך אל חגורת ההגברה בשבילכם קצרה יותר, ובעזרתו תוכלו למצוא את חגורת ההגברה המתאימה בשבילכם, או אפילו אם לא חשבתם שחגורת הגברה היא הפתרון, אולי עכשיו תראו אותה כאחד מפתרונות אפשריים בשבילכם.