Posted on

מגפון יד 2 ממחסני היבואן | מגפונים יד שניה עד 50% פחות

מגפון יד 2

המגפונים הם מוצרים המשמשים אותנו ביום יום לצורכי הסברה ומחאה. המחירים שלהם נעים בטווחים שונים. לא כל אדם רוצה להוציא סכום גבוה עכשיו בכדי לקבל מוצר חדש, כאן, בענק הסאונד אנחנו מציעים כחלק משירות הלקוחות שלנו גם רכישה של מגפונים יד 2 וכן מוצרים יד 2 בכל תחום הנמצא בחנות.

לחץ כאן ל: מחירון מגפון חדש – שימו לב כי לעיתים זמינים אצלנו מגפונים יד ועודפים עד 50% פחות מהמחיר הרגיל

האם קיים במלאי מגפון יד 2?

לרוב המוצרים שלנו יש תחליפים של יד 2. רצוי לוודא לפני ההגעה באמצעות שיחת טלפון קצרה אם המוצר קיים או שכבר נרכש. לחברת ענק הסאונד קיימים עוד סניפים ברחבי הארץ, לכן סביר להניח שאם אין בסניף מסוים את המוצר נוכל למצוא אותו בסניף אחר, צרו עימנו קשר. בכל יום מגיעים אלינו לקוחות שכבר רכשו בעבר מגפון ועכשיו רוצים להשתדרג. ברגע שתגיעו לחנות סביר להניח שתמצאו עוד מוצרים שיעניינו אתכם ובמחירים זולים יותר.

מגפון יד 2 ממחסני היבואן | מגפונים יד שניה עד 50% פחות

האם כדאי לקנות מגפון יד 2?

הבחירה אם לרכוש מגפון יד 2 או לא נתונה לפי שיקול דעתו של הקונה. אנו כמובן ממליצים לרכוש מוצר חדש שיכול לשרת אתכם באופן מלא ועוד לא נעשה בו שימוש. מוצרים חדשים הם תמיד נעימים יותר וגם יש עליהם אחריות יצרן ארוכה יותר. אך אם מצבכם הכלכלי לא מאפשר לכם רכישה כזאת, או אם אתם רק רוצים לעשות ניסיון בתחום תוכלו תמיד לרכוש מוצרים יד 2 אצלנו.

האם יש הבדל בין מגפון יד 2 לבין מגפון חדש?

אם קנינו מוצר והשתמשו בו, אוטומטית הערך שלו יורד, אפילו אם זה שימוש לפרק זמן קצר. מבחינה חיצונית הגיוני שתמצאו שריטות או פגם כלשהו על גבי המוצר. אנו לא מוכרים מוצרים שמבחינה טכנית לא טובים.

כמה עולה מגפון יד 2?

המחירים משתנים בהתאם לדגם המגפון המבוקש. כאשר תגיעו עם דגם ספציפי נוכל למצוא עבורכם את המחיר הסופי. מגפון יד 2 הם זולים בכ- 50% מאשר אותו דגם חדש.

היכן ניתן לרכוש מגפון יד 2?

ניתן למצוא מגפונים יד שנייה כאן, בענק הסאונד. אנחנו יבואנים של ציוד סאונד והגברה, בידוריות, כלי נגינה חשמליים ואקוסטים ועוד… ניתן למצוא מוצרים יד 2 בכל אחד מהסניפים שלנו, כמובן בחנות תוכלו למצוא מבחר שלם של מגפונים על מגוון סוגיהם. ישנם אתרי אינטרנט המציעים שירות יד 2 אך לרוב המוצר אינו באחריות וזמן הבדיקה של המוצר הוא קצר ולא מקצועי. אצלנו גם על מגפון יד 2 תקבלו אחריות של פרק זמן מסויים.

תוכלו להזמין את המוצר גם דרך האתר או באמצעות שיחה טלפונית ולקבל את המוצר במשלוח עד הבית.