Posted on

מידע מקצועי על רמקול מוגבר RCF ART 715A

בימינו לכל אירוע שמכבד את עצמו אנו נדרשים במערכות ציוד והגברה. עולם הסאונד וההגברה נכנס לתודעת הציבור בכל יום יותר ויותר וחשיבותו בכל אירוע הכרחית מאוד. עד עתה נחשב ציוד ההגברה לציוד המכוון בעיקר לבעלי העסקים ואנשי המקצוע, אך אל תטעו, גם האנשים הפרטיים רואים היום את חשיבותו של המוצר וכמה הוא משפיע על אופי האירוע. איך נדע באיזה רמקול מוגבר לבחור? לאילו אירועים הוא מתאים? והאם זה באמת משתלם לנו?

על החברה

חברת RCF הינה חברה בעלת ניסיון של שנים בעולם הסאונד וההגברה, היא מבין החברות המובילות בתחום בשל המוצרים האמינים והעמידים אותה היא מוציאה לשוק. החברה דואגת לשדרג את המוצרים שלה בכל פרק זמן קצר וכך היא שומרת על הרמה הגבוהה אליה היא הגיעה. בלאי המוצרים שלה הוא זעיר אם נשווה אותה לחברות שונות בתחום. תוכלו למצוא מוצרים של החברה בכל חנות המתמחה במוצרי סאונד והגברה.

מידע מקצועי על רמקול מוגבר RCF ART 715A

על הרמקול המוגבר דגם ART 715A מבית היוצר RCF

לפני שניגע במפרטים הטכניים המדויקים של המוצר, נסקור אותו בצורה כללית יותר. מהו הרמקול המוגבר בעצם? קיימים בשוק שני סוגים בולטים של רמקולים מוגברים; הרמקולים הפסיביים והרמקולים המוגברים. ההבדלים ביניהם משמעותיים ולכל סוג יש מטרה עיקרית משלו. הרמקול המוגבר לא דורש מגבר חיצוני כיוון שקיימת בתיבת הרמקול מותקן מגבר, לכן אין צורך בחיבור חיצוני כמו שדרוש ברמקול הפסיבי.

לדגם זה של רמקול מוגבר ART 715A יש כניסות סטנדרטיות הקיימות בכל מגבר, הוא מאוד פשוט להפעלה. זהו המוטו העיקרי של חברת RCF, הפשטות להפעלה והאיכות הגבוה של המוצרים, כך שכל אדם יכול לתפעל את המוצר בקלות מבלי לשבור את הראש. עוצמת הרמקול עומדת על 700 וואט, כך שהרמקול המוגבר יכול להתאים את עצמו גם לאירועים רבי משתתפים וגם לאירועים קטנים. המימדים של המוצר הם בגודל סטנדרטי והוא ביחס למוצרים זהים לא כבד ואדם בודד יכול להסתדר איתו. ברמקול יש אופציה לכיוון ושליטה מלאה בתדרים. בפתיחה הראשונית תוכלו למצוא חוברת הפעלה של החברה וכבל חשמלי. אין חידוש בעיצובו של הרמקול והוא מבחינה חיצונית דומה לכל רמקול מוגבר רגיל. הוופר נמצא במרכז התחתון ומעליו באמצע יש את הטוויטר, מצידיו פתחי אוורור, החיבורים האחוריים הם XLR/PL – LINE IN וגם יציאת XLR לרמקול מוגבר נוסף.

מפרט טכני

130 dB Max SPL

700 WATT 2-way power

Innovative DSP Processing

1″ Compression Driver, 1.75″ v.c.

15″ Woofer

90°x60°, wide dispersion constant directivity horn

FiRPHASE Technology

כמה זה עולה לי?

המחיר של המוצר נע בין 3,400 ועד 4,000 שקלים. אם נשווה את המוצר למוצרים הדומים לו מבחינה טכנית, הוא בהחלט הוגן. רמת הביצוע של המוצר היא מבין הגבוהות בשוק. המוצר עמיד ועם יחס נכון אינו דורש תיקון, אורך חייו ממושך ותוכלו להנות ממנו להרבה זמן. לכן, אם אתם בעלי עסק לאירועים או נדרשים במערכת הגברה או בידורית ניידת לכל מטרה שהיא (גם אם אתם אנשים פרטיים) זוהי השקעה חד פעמית משתלמת. בדקו כמובן שעל המוצר קיימת אחריות יצרן לתקופה מכובדת, הימנעו ממקומות רכישה בעלי ביקורות שליליות. בדקו אם אתם מרגישים נוח לדבר עם המוכר ואם הוא סבלני כלפי ההתלבטויות שלכם. הדרך הטובה ביותר לבדוק אם אתם עושים רכישה נכונה היא לבקש מוצרים הזהים במפרט הטכני ולעשות השוואת מחירים.

לסיכום

בקנייה כזאת, שהיא אינה זולה והמוצר אמור לשמש אתכם אל מול קהל חשוב להקדיש מחשבה לפרטי פרטים. חשבו לאיזו מטרה אתם צריכים רמקול מוגבר, מהו קהל היעד שלכם, עשו סקר שוק והתייעצו עם אנשים מקצוע או מכרים שחוו קנייה זהה. אל תתפשרו על מוצר בגלל המחיר, אחרי הכל המוצר הזה עומד לשרת אתכם לתקופה ארוכה. הימנעו מחיקויים או ממבצעים חשודים. הרמקול המוגבר דגם ART 715A מבית היוצר RCF מאפשר לנו גיוון, הן מבחינת קהל והן מבחינת מנעדים. המחיר ביחס למפרטו הטכני בהחלט הוגן. המוצר אמין, חזק ובעל מגוון יכולות, החברה מוכרת ובעלת שם טוב בעולם ההגברה והסאונד.