Posted on

מיקרופון דש X5000 TRX Audio | סקירת מוצר

מיקרופון דש x5000
עולם המיקרופונים צובר תאוצה בכל יום. ישנם הרבה סוגים של מיקרופונים, קשה מאוד לדעת איך להתאים את סוג המיקרופון לשימוש שלנו. המיקרופון דש נועד כדי לאפשר לנו תנועתיות חופשית וראיה מזערית של המיקרופון. גם אצל המיקרופון דש יש סוגים שונים. יצאנו לבדוק את דגם ה x5000 של TRX Audio.

מהו מיקרופון דש?
מדובר על מיקרופון זעיר שנצמד לגוף שלנו באמצעות קליפס או דבק. הייחוד העיקרי של מיקרופון דש הוא שהוא אינו נראה לעין כמעט בכלל. למיקרופון יש קפסולה זעירה מאוד, הוא מכיל ממברנה דקה המיוצרת מפלסטיק עדין. בקצה המכשיר יש מחבר עם סוגים שונים של ראשים: PL/ XLR/ RCA. מיקרופון זה נפוץ בעיקר באולפני טלוויזיה, הצגות והרצאות שונות, מופעי קסמים, מדריכי ספורט ועוד…

על TRX Audio
חברת TRX Audio היא מבין הבולטות בתחום הסאונד וההגברה, רמת המוצרים הגבוהה שלה משמרת אותה בראש החברות המובילות והאמינות בתחום. לחברה יש התמחות מרובת שנים בעולם המיקרופונים, היא מייצרת סוגים שונים של מיקרופונים, כאלה המיועדים לתחביבים, כאלה המיועדים לפן המקצועי והמחירים שלה מגוונים בהתאם לאיכות המוצר והשימוש בו. לחברה ניסיון של שנים בתחום, לקוחות מרוצים ומוצרים חדשניים. החברה שומרת על מקומה בכך שהיא ממשיכה בכל פרק זמן קצר להוציא עוד חידושים ועוד מוצרים שמעפילים על החברות המתחרות.

למי מתאים המוצר?
המיקרופון דש הוא מוצר מאוד זעיר, אם אתם בעלי מקצוע שמתפרנסים מהקול שלכם ולא מעוניינים שהמיקרופון יפריע לכם לנוע בזמן העבודה אז המיקרופון דש מתאים לכם. כמו כן יש גם את המדונות, מבחינת נוחות גם המדונה נחשבת למוצר זעיר שמאפשר תנועתיות. המדונה מונחת על ראש המשתמש והמגבר על המותניים.

המיקרופון דש מאפשר עוד יותר נוחות, המוצר שוקל פחות מהמדונה והוא מונח באמצעות קליפס על הבגד שלנו, המיקרופון אינו צמוד לפה שלנו. המיקרופון דש מתאים לעוסקים בפעילות ספורטיבית, שחקנים, מורים ומרצים. המוצר לא מתאים לענייני שירה כמו קריוקי וכאלה…

על המוצר
המוצר מגיע עם סט כפול, שני מיקרופוני דש, שני משדרים המשדרים לרסיבר. יש כפתור הדלקה וכיבוי על המוצר עצמו, כמו כן אפשר לשחק עם עוצמת הקול מהמכשיר עצמו ואין צורך לרוץ אל המיקסר, ניתן לשנות תדרים מהמכשיר עצמו, המכשיר מאוד נייד וקל לתפעול. המיקרופון דש הוא קל, אינו מצריך כל מאמץ פיזי, נוח למשתמש ומתאים למרצים, מורים ועוד.

מחיר
מחיר המוצר אינו גבוה ומתאים לכל כיס. חשוב לציין שמגיעים סט של שני מיקרופונים דש. המוצר מגוון ומשודרג.
המיקרופון מתאים לכלל האוכלוסייה ונגיש מאוד. כאשר תגיעו לחנות תוכלו לראות עוד מספר מוצרים דומים של החברה או של חברות אחרות, תוכלו להשוות ביניהם ולמצוא את המוצר שמתאים לכם. יש להימנע ממקומות שמציעים מחירים מחשידים, שוק המיקרופונים הוא שוק פרוץ, יש הרבה חיקויים וזיופים, לכן בדקו שעל המוצר קיימת אחריות יצרן ושהוא שייך לחברה מוכרת ואמינה.

מאיפה ניתן לרכוש את דגם ה x5000 של חברת TRX audio?
את הדגם רכשו ממקום המתמחה במוצרי סאונד והגברה, מקום המתמקצע רק בתחום הזה ולא מקומות ש”על הדרך” מאפשרים רכישה של מוצרי סאונד והגברה. היום אפשר למצוא אפילו בתחנות דלק מיקרופונים מסוגים שונים. מדובר על דגמים נחותים ובעלי איכויות נמוכות שסביר להניח ולא ישמשו אתכם לאורך זמן ממושך. חפשו מקום שיכול להעניק לכם ליווי מקצועי, ידע והסברה סבלנית, מקום בו המוכרים יכולים להמליץ לכם על הדגם המתאים ביותר לשימוש שלכם ולהעניק לכם הסבר מפורט על איך להשתמש במוצר וכיצד לדאוג לכך שיישמר אצלכם לטווח הארוך.

לסיכום
יש היום המון סוגים שונים של מיקרופונים, מיקרופונים אלחוטיים, מיקרופונים מסוג מדונה ומיקרופוני דש. מיקרופון דש הוא הייחודי מבין כולם, הוא הקליל ביותר ומאפשר לנו להתנייד ולנוע איתו בקלות. המיקרופון דש הוא מיקרופון בעל ממברנה דקה, המיקרופון דש מונח על החולצה של הדובר בעזרת קליפס, למיקרופון יש שני משדרים ורסיבר, בעל כפתור הדלקה וכיבוי.

בדגם x5000 ניתן להגביר ולהנמיך את עוצמת השמע דרך המכשיר ולא דרך הרסיבר. המכשיר קל לתפעול וידידותי למשתמש. חברת TRX Audio הינה חברה ותיקה בתחום הסאונד וההגברה, לחברה יש מנעד רחב של דגמים וסוגי מיקרופונים שונים, החברה ידועה בגלל המקצועיות שבה והאמינות שיש במוצרים שלה, המחירים שלה נגישים לקהל והמחירים מגוונים. רצוי לרכוש את המוצרים ממקום המתמחה במוצרי סאונד והגברה, מקום שיכול להעניק לכם את הידע הדרוש בעת רכישת המוצר. יש לציין שקיימים הרבה זיופים בשוק ויש להימנע מרכישות לא אחראיות.