Posted on

רמקולים שקועים Bose

הרמקולים השקועים הופכים לנפוצים יותר אצל הדור הצעיר. בעבר הרמקולים השקועים היו מוצר שמתאים רק לסוג אוכלוסייה מסוים אך כיום הם הפכו לנגישים יותר לכולם, קלים להפעלה ומעוצבים בצורות שונות. הבעיה מתחילה כאשר אנחנו מגיעים לזמן בחירת הדגם, בגלל מבול ההיצע הבחירה הופכת ליותר מסובכת. חברת Bose היא בין החברות המוכרות שמייצרות רמקולים שקועים.

מהו רמקול שקוע?


שמו של המוצר מסגיר את אופי העיצוב שלו. הרמקול נמצא בתוך הקיר או בתוך בתקרה בצורה שבה השטח נשאר שטוח ואין בליטה החוצה של הרמקול. צורת הבנייה של הרמקול ומיקומו בקיר מקנים לו סאונד הייחודי רק לו. מבחינת התנהגות המוצר ודרך הפעלתו הוא לא שונה מכל רמקול רגיל. יש לדאוג להתחיל את רכישת הרמקול לפני תכנון החדר, עליכם לדעת מהו גודל הרמקול ובהתאם לכך לסדר את הקיר, יש לקחת בחשבון שיש כאלו שיעדיפו שהרמקול יהיה עטוף במין קופסת עץ ששומרת על הרמקול. ההתקנה דורשת תכנון עוד לפני בניית השלד. לכן, התאימו את הדגם אותו תרצו לקיר, בקשו ייעוץ מאיש מקצוע שיעזור לכם בתכנון ובבחירת המידות.

על חברת Bose

חברת Bose היא חברה די מוכרת בתחום ההגברה והסאונד, יש לה מגוון רחב של מוצרים אך לגבי רמקולים שקועים, לחברה יש רק 2 סדרות עיקריות, סדרת Bose Virtualli Invisible 191 וסדרת Bose Virtualli I visible 791. המוצרים אותה מייצרת החברה הם מבין המוצרים הטובים בשוק אם לא הכי טובים. החברה לא חוסכת ברכיבים איכותיים ובחידושים בכל זמן נתון. החיסרון היחיד של החברה הוא המחירים אותם היא גובה, אמנם המוצרים איכותיים מאוד אך לא תמיד המחיר הגון. אם אתם לא מוכנים להתפשר על איכות החברה אכן מתאימה לכם.

סוגים ודגמים של רמקולים שקועים

לרמקולים השקועים יש שתי צורות בולטות, הנפוץ ביותר הוא הרמקול השקוע המלבני והצורה השנייה היא הרמקול העגול. מבחינת עיצוב שני הסוגים יפים אך העגול מושך יותר את העין. בדגם המלבני יש את אלמנט הוופר האחראי על צלילי הבס ואת אלמנט הטוויטר האחראי על הצלילים הגבוהים, לכן מבחינת סאונד הצורה המלבנית לרוב תהיה איכותית יותר. כמובן שנוכל למצוא דגמים איכותיים יותר ואיכותיים פחות משתי הצורות. מידות הרמקולים השקועים הם בטווח של קוטר 6 ס”מ ועד 20 ס”מ בדגמים העגולים. בדגמים המלבניים אורך המוצר יהיה 18 ס”מ עד 34 ס”מ, רוחב 12 ס”מ עד 22 ס”מ, עובי הרמקולים עומד נע בין 4 ס”מ עד 17 ס”מ.

התקנת הרמקולים השקועים

ההתקנה היא פשוטה אם נעזרתם באיש מקצוע בשלב התכנון וכל מה שנשאר לכם לעשות הוא רק להכניס את הרמקול למקום הייעודי לו. רצוי לרכוש גם קופסאות ביטון שישמרו על הרמקולים השקועים וגם על הקיר. תמיד תוכלו לקבל ייעוץ לפני בחירת המוצר וגם לפני בניית השלד בבית מהמקום ממנו אתם רוכשים את הרמקולים השקועים. עובי הקיר ועובי הרמקול השקוע חייבים להיות מדויקים, כך הרמקול לא יבלוט החוצה או לא יהיה פנימה מדי.

מחיר

מחירי הרמקולים השקועים נע בטוחים רחבים. כאמור, מחירי הרמקולים השקועים של חברת Bose הם גבוהים יותר משאר החברות, החברה מציעה רמקולים באיכויות גבוהות וכמו כן גובה עליהם מחירים בהתאם. המחירים יכולים להגיע ל 4,000 ש”ח עבור רמקול שקוע אחד, במקרה ותצטרכו עוד עליכם יהיה להוציא סכום כפול.

מאיפה רוכשים רמקול שקוע של חברת Bose?

רמקולים שקועים הינם מוצר מאוד נגיש לכל החנויות, גם אלו שאינן מתמחות במוצרי סאונד והגברה. לכן , יש לבחור בקפידה את החנות הנכונה, בחרו חנות שמתמחה במוצרי סאונד והגברה שיכולה לעזור לכם במתן ייעוץ והכוונה גם בבחירת הרמקול השקוע וגם בצורת הבנייה המתאימה, מקום טוב יפנה אתכם לאיש מקצוע שידאג לכך שלא יהיו בעיות עם המוצר והתקנתו.

לסיכום

הרמקולים השקועים היום נגישים מאשר היו בעבר. היום הרמקולים יותר פשוטים להפעלה ונגישים לכולם כאחד. הרמקול השקוע הוא דומה בתכונות שלו לרמקולים מוגברים, המיקום שלו בקיר והצורה שלו מקנים לו סאונד שייחודי רק לו. הרמקול יכול להיות ממוקם או בקיר או בתקרה, רצוי עוד לפני תכנון החדר ובניית בשלדה לבחור את הדגם המתאים ולעדכן את אנשי המקצוע שידאגו לכך שהרמקול יכנס בצורה הנכונה לשקע. יש שמכניסים לשקע הקיר קופסאות עץ ששומרות על הקיר ועל הרמקול השקוע. הרמקולים בשונה מפעם מיועדים לכלל האוכלוסייה. חברת Bose היא חברה מוכרת והמוצרים שלה מבין האיכותיים בשוק. המחירים של הרמקולים השקועים של חברת Bose מאוד גבוהים. ישנם רמקולים עגולים ומלבניים, מבחינת איכות סאונד הרמקולים המלבניים יותר טובים. לצורך ההתקנה יש להתייעץ עם אנשי המקצוע בחנות, ההתקנה היא סך הכל פשוטה ברגע שהתכנון נכון.

יש לרכוש את המוצר ממקום המתמחה במוצרי סאונד והגברה ולא במקום אחר, קיימים זיופים בשוק, הימנעו מרכישה לא אחראית.