Posted on

מערכת סאונד לגינה – איך לבחור | רמקולים לגינה וציוד סאונד מהיבואן

מערכת סאונד לגינה

יש לכם גינה בבית? זכיתם! הרבה אנשים עם בתים פרטיים רוצים לדאוג לכך שתהיה מערכת סאונד בחצר שתדאג להנעים את הזמן עם מוסיקה נעימה כאשר יש אורחים, בחירת מערכת סאונד לגינה מאוד שונה מבחירת מערכת סאונד לסלון לדוגמא… עליכם לקחת בחשבון מספר דגשים כאשר אתם בוחרים מערכת סאונד לגינה.

** לחץ כאן ל: מחירון ציוד הגברה וסאונד הזול בישראל

** לחץ כאן ל: מחירון מקרנים הזול בישראל

** לתשומת לבכם: אנו יבואנים של מערכות סאונד לבתים, לגינות, וכן ציוד מקצועי לאולמות ואנשי מקצוע (מכירה סיטונאית בעיקר, ולעסקים) תוכלו לפנות אלינו על מנת לקבל מחיר הכי זול בישראל למקרנים ומסכי הקרנה. פנה אלינו: 077-9300621


גודל הגינה

אם מדובר על גינה קטנטנה הצמודה לכניסת הבית, לדעתנו לא נצטרך אפילו להציב את מערכת הסאונד בגינה אלא בתוך הבית. בחירת עוצמת הוואט של הדגם תיקבע לפי גודל הגינה שלכם. ככל שהגינה יותר גדולה כך נצטרך להיעזר במערכת עוצמתית יותר. גם כאשר מדובר על גינה גדולה, לכל היותר נצטרך מערכת סאונד עם 600 וואט. תוכלו כמובן גם לרכוש סט כפול של רמקולים עם עוצמת וואט נמוכה ולמקם כל אחד מהם בצד אחר של הגינה. אם הגינה סגורה, תצטרכו לבחור עוצמת שמע נמוכה יותר אם הגינה פתוחה תצטרכו לבחור עוצמת שמע גבוהה יותר. יש הרבה לקוחות שכדי להיות בטוחים, הם רוכשים מערכת סאונד עוצמתית ופשוט מנמיכים ומגבירים לפי ההרגשה שלהם באותו הרגע.


הגנה

להציב מערכת סאונד בגינה זאת בחירה מאוד נבונה, אבל לא תוכלו להציב כל מערכת שתרצו. כאשר הלילה יורד, האוויר נעשה לח יותר ויותר. מערכות סאונד לא מגיבות טוב למים, אז מלבד לימי החורף הגשומים, גם בימי הקיץ אסור להציב את הרמקול מחוץ לבית. מה עושים? רוכשים מערכת סאונד עם הגנת מים או מערכת סאונד ניידת אותה נוכל להכניס לבית בתום השימוש. אנו ממליצים לרכוש מערכת עם הגנת מים, כי רוב האנשים אחרי זמן מה מתעצלים להחזיר את המערכת הביתה ומשאירים אותה בחוץ, כך בדיוק מקצרים את חיי מערכת הסאונד.


בחרו מערכת סאונד ניידת

בחירה זו הינה אופציונלית. יש לקחת בחשבון דבר חשוב, מערכת שמע ניידת תמיד תהיה חלשה יותר מאשר מערכת המחוברת לחשמל. עם זאת, בחירת במערכת סאונד ניידת חכמה יותר כדי שלא נהיה תלויים במקור חשמל כל הזמן. רוב האנשים נעזרים בכבל מאריך הנכנס מהבית ומגיע עד למערכת הסאונד. על מנת שתוכלו להנות מנוחות מירבית, רכשו מערכת סאונד ניידת. אין פער מחירים משמעותי בין המערכת הניידת ובין המערכת הנייחת. 


בידורית או רמקול מוגבר?

שימו לב לאיזו מטרה אתם רוכשים את מערכת הסאונד… האם אתם רוצים את מערכת הסאונד לגינה כדי לשמוע מוזיקה מלבד או האם אתם רוצים לשיר קריוקי תוך כדי? יש הבדלים בין מערכות הסאונד השונות ולכן יש להיות מאוד ספציפיים עם בחירת המוצר בהתאם למטרה שלכם. יש בידוריות שמתאימות אך ורק לצורכי קריוקי, אם אתם המטרה העיקרית שלכם היא שירה, אנו נמליץ לכם לרכוש בידורית כללית, בידורית שמתאימה גם לקריוקי וגם להשמעת מוזיקה וגם לחיבור כלי נגינה, שם האיכות תהיה גבוהה יותר.

ערכת קריוקי בירושליםכיסוי ואביזרי עזר

לא משנה אם מדובר על מערכת חסינה למים או לא, תמיד מומלץ לרכוש כיסוי למערכת הסאונד, כיסוי שישמור על המוצר שלכם נקי ובטוח. בנוסף לכך, עליכם יהיה לרכוש אביזרי עזר למערכת הסאונד לגינה. אלו אביזרי עזר אתם צריכים? אתם יודעים איפה אתם רוצים למקם את מערכת הסאונד? האם היא תהיה מונחת על הריצפה, או דווקא על סטנד? האם אתם צריכים מיקרופונים אלחוטיים? כבלים שונים שאין לכם בבית? על כל השאלות האלה יש לחשוב עוד לפני מעמד הרכישה. שימו לב שיש מספר מערכות סאונד שמגיעות כבר עם מיקרופונים, בדרך זאת תחסכו בהוצאות.


מסקנות

בחירת מערכת סאונד לגינה אמנם לא נשמעת כמו משימה קשה מדי, אך זאת משימה שיש לשים עליה הרבה דגשים. אם אתם לא בקיעים בעולם הסאונד, הגיעו לחנות סאונד מקצועית בה תוכלו לקבל ליווי מקצועי עד להגעה לבחירת הדגם הרצוי. מחירי מערכות הסאונד לגינה משתנים בהתאם לחברה ולעוצמת הסאונד, אין צורך להוציא יותר מאלפי שקלים בודדים עבור מערכת סאונד איכותית לגינה.