Posted on

“רמקול מדונה” או “חגורת הגברה” – כל הסודות טרם רכישת חגורת הגברה

חגורת הגברה – רמקול מדונה המדריך המלא

גם אתם עובדים מול קהל? כמה אנחנו מאמצים את הקול שלנו ביומיום? יש הרבה אנשים שהעבודה שלהם תלויה בקול שלהם, בשביל זה בדיוק המציאו את חגורת ההגברה רמקול מדונה, כדי שנוכל לדבר באופן חופשי מבלי להרוס את הקול שלנו. פירטנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת לפני בחירת דגם חגורת ההגברה.

חגורת הגברה רמקול מדונה – מה זה?

חגורת ההגברה רמקול מדונה היא מערכת הגברה צמודה לגוף, יש חגורות הגברה ניידות ונייחות. בשונה ממערכות הגברה אחרות, חגורת ההגברה אינה מצריכה מאיתנו אחיזה במערכת ההגברה בדומה למיקרופון.

חגורת ההגברה בנויה כך: על הראש שלכם המיקרופון יהיה מונח בעזרת קשת וממנה יוצא מיקרופון זעיר לכיוון הפה, על המותניים באמצעות חגורה יהיה מונח המכשיר עצמו – הרמקול הזעיר. מדליקים את המכשיר בלחיצה, לעיתים כאשר המכשיר קרוב מדי למיקרופון יהיו צפצופים, אז במקרים כאלה הרחיקו מעט את המכשיר. חגורת ההגברה מיועדת לאלו שצריכים להגביר את קולם ולא רוצים לאמץ את מיתרי הקול. בנוסף, חגורת ההגברה רמקול מדונה נועדה לאותם אנשי מקצוע שצריכים לדבר אל קהל רחב ובאותו הזמן להיות חופשי עם הידיים והגוף. בניגוד לרמקולים אחרים, רמקול מדונה מעניק לנו חופשיות רבה. המשקל הקל של מכשיר גורם לנו להרגיש שהוא כלל לא קיים.

למה חגורת ההגברה מכונה גם “רמקול מדונה”?

חגורת ההגברה מכונת גם “רמקול מדונה” על שם הזמרת מדונה. מדונה הייתה מהחלוצות הראשונות שהופיעו עם חגורות ההגברה ובזכותה המוצר התחיל להוות תחליף למיקרופונים אלחוטיים הרגילים, בעיקר אצל זמרים שגם רוקדים תוך כדי ההופעה. ניתן היום למצוא בעיקר על הבמות הגדולות (פסטיגלים, הופעות של זמרים מחו”ל ועוד…) חגורות הגברה איכותיות. 

מי הם האנשים שצריכים להיעזר בחגורת הגברה?

חגורת ההגברה רמקול מדונה מיועדת לכל אדם ואיש מקצוע המעוניין לדבר לקהל רחב או במקום פתוח ולא רוצה לאמץ את הקול שלו. ניתן למצוא שימוש בחגורת ההגברה אצל חברות שונות, במשרדי הייטק, מדריכות ספינינג בחדר כושר, קוסמים, מפעילי ילדים, מדריכי טיולים ועוד… אם אתם מוצאים את עצמכם מוציאים את הגרון  בדיבורים ומגיעים מותשים הביתה, סביר להניח שרמקול המדונה ישדרג לכם את היום.

איך בוחרים את הדגם הנכון ביותר בשבילנו?

כדי לבחור את הדגם הנכון לנו, עלינו תחילה לדעת את כמות הקהל שלנו פחות או יותר, את אופן השימוש שלנו וכמה זמן אנחנו צריכים להשתמש ברמקול המדונה ללא הפסקה. כיום, יש הרבה דגמים של חגורות הגברה שונים מחברות שונות. אין חובה לצרוך דווקא מוצר של חברת מותג, היום גם החברות הפחות מוכרות מציעות לנו דגמים טובים. יש חגורות הגברה המתאימות לקהל רחב יותר, יש כאלה שמתאימות למקומות קטנים יותר. כמו כן, על המוצר רשום את משך הזמן שהמוצר יכול לעבוד ללא טעינה או כמה זמן הבטריות אמורות להישמר.

כאשר אתם מגיעים לחנות ממנה בחרתם לרכוש את המוצר, בדקו את המוצר – בזמן הבדיקה עליכם לבדוק שאין זמזומים או שריקות בזמן הדיבור, בדקו בנוסף איך נשמע הסאונד כאשר אתם בוחרים את המקסימום של הווליום של המוצר. 

מהם היתרונות של רמקול מדונה?

ניידות 

אחת הסיבות שאנשי הבמה מעדיפים את חגורות ההגברה על מיקרופונים ניידים היא שהמדונה מאפשרת לנו לנוע בחופשיות, להשתולל על הבמה ועדיין להנות מאותה איכות סאונד ואפילו טובה יותר של המיקרופון הנייד.

מחיר 

אם כבר בחרתם לרכוש מוצר שמטרתו להגביר את הקול שלכם, ברוב המקרים חגורות ההגברה יהיו זולות יותר ובאותה רמת איכות של המיקרופונים. המחירון הוא יחסית נמוך, בעיקר כאשר מדובר על חגורות הגברה סטנדרטיות. 

משקל 

המטרה העיקרית של רמקול מדונה היא לאפשר למשתמש בה להנות וכלל לא להרגיש במוצר, המשקל של חגורת ההגברה עומד על מספר מאות גרמים, בדרך כלל מוצרי הגברה אחרים ישקלו לפחות מספר קילוגרמים.

מהם החסרונות של רמקול מדונה?

כמו בכל מוצר, כל לחגורות ההגברה יש חסרונות, ריכזנו עבורכם את החסרונות הבולטים ביותר של המוצר

שריקות

יש דגמים של חגורת הגברה שאם המדונה קרובה מדי אל מערכת ההגברה היא תשמיע צפצופים ושריקות, אפשר לפתור את זה בקלות עם הרחקה קטנה של המוצר. כמו כן, ברוב הדגמים אתם לא אמורים להיתקל בחסרון זה.

שוק פרוץ 

קיימים הרבה זיופים בתחום הזה ובכלל בתחום הסאונד וההגברה, לכן כל כך חשוב לרכוש את המוצר אך ורק ממקום אמין המתמחה במוצרי סאונד והגברה.
 

כמה זה עולה לי?

לחגורות ההגברה מחירים המשתנים בהתאם לדגם או לחברה המייצרת. מדובר כאן על שוק רחב ויש לו ביקוש גבוהה והיצע גבוהה, לכן המחירים הם סך הכל נוחים לצרכן. המחירים נעים בין מאות שקלים בודדים ועד אלפי שקלים עבור חגורות הגברה מקצועיות איתן מופיעים הפרפורמרים הגדולים. יש להימנע מרכישה לא אחראית של המוצר, ניתן היום למצוא חגורות הגברה במחירים זולים בתחנות דלק, באינטרנט ובשלל חנויות שכל קשר ביניהן לבין עולם הסאונד הוא מקרי בהחלט. חשוב להגיע למקום שיכול לתת לכם ייעוץ מקצועי. שימו לב שעל גבי האריזה קיים הלוגו של החברה אותה רציתם. בדקו שהחברה ממנה אתם רוכשים היא בהחלט מוכרת ובדקו את הביקורות עליהן. החברות המומלצות אצלנו הן: Martin School, TRX Audio, Proxtone ועוד…

מאיפה רוכשים חגורת הגברה?

כמו שכבר ציינו, מדובר כאן על שוק מאוד פרוץ. בחירת מקום הרכישה חשוב לא פחות מבחירת הדגם עצמו. בחרו במקום שיכול להעניק לכם הכוונה מקצועית, מקום שיכול גם להעשיר לכם את הידע בעניינים אחרים. חשוב לפנות אל חנות הגברה וסאונד מקצועית, אמנם סביר להניח שבמקומות אחרים תמצאו מוצרים במחירים זולים יותר אך ברוב המקרים מכשירים אלו לא יחזיקו אצלכם לזמן ממושך וסביר להניח שגם האחריות עליהם לא תהייה תקפה. 

לסיכום

אם גם לכם יש את הצורך להגביר את קולכם בזמן העבודה, כדי שלא תחזרו עייפים בסוף היום ומותשים מכאבי גרון, רכישה חד פעמית תוכל לפתור לכם את כל הבעיות. אמנם מדובר על הוצאה של כמה מאות שקלים אך זה בהחלט שווה את זה, במיוחד שמדובר על מוצר שיש לו בלאי נמוך מאוד. את רכישת המוצר יש לעשות אך ורק בחנות סאונד והגברה, עשו בדיקה מעמיקה למכשיר לפני שאתם רוכשים ושאלו את כל השאלות העולות לכם בראש.

זכרו תמיד לבדוק מול כמה אנשים אתם אמורים לדבר? לאורך כמה זמן אני משתמש במוצר? מהו התקציב שלי? אל תתפשרו על איכות המוצר בשביל כמה שקלים, מלבד לכך שהמוצר מקל עליכם במשך היום, הוא גורם לכם להגיע הביתה עם יותר אנרגיה למשפחה ולחברים.