Posted on

איזה סוגים של רמקולים מוגברים יש

בעולם של הרמקולים יש סוג של רמקול שבו לא צריכים לבצע את החיבור שלו אל מגבר על מנת לקבל עוצמה יותר גבוהה של סאונד, כי את זה יכולים לקבל בקלות על ידי הבחירה של רמקול שהוא מוגבר.

דבר זה אומר כי בתוך יחידה אחת של רמקול יש גם את השילוב הדי מוצלח הזה של יחידת מגבר, והבחירה של רמקול מן הסוג הזה נעשית לפי הסוג של האירוע שבו רוצים רמה טובה של מוזיקה, כאשר באירועים מקצועיים יהיו כמה רמקולים כאלה אשר מוצבים בכמה נקודות ועם טווחים שונים של תדר על מנת שהתוצר של הסאונד יהיה ברמה הכי טובה ביחס לכל האספקטים של הסאונד באירוע עצמו. גם הרמקולים הללו מגיעים בגדלים שונים, ומודדים את העוצמה שלהם לפי וואטים, בודקים את גודל הוופרים ועוברים על כל אותם הפרמטרי שיסייעו להם להיות הכי תואמים לאירוע שעבורו אותם מחברים.

רמקול פאסיבי

הרמקולים הפאסיביים הם כאלה שעבורם חייבים לבצע חיבור של יחידות מגבר לשם ההגברה. בפועל, החיבור בין מגבר לבין רמקול היא פעולה שצריכה להתבצע רק על ידי איש מקצוע שמבין בתחום הסאונד וההגברה וזאת על מנת שלא ליצור נזק עבור הרמקול שיכול להיות כזה שעבורו בוצעה השקעה כספית לא קונה.

מה עושים? מתייעצים עם אנשים שבעלי בקיאות גבוהה בתחום, ומבצעים התאמה נכונה בין מגבר לרמקול ואיתם משתמשים אך ורק בצורה הראויה. שימוש ברמקולים אקטיביים מוגברים חוסכת את כל השלב הזה ומביאה את המוצר המוגמר בו צריכים לבחור לפי פרמטרים נוספים כדי להגיע אל הדגמים שעונים על כל הצרכים של משתמש ביתי או מקצועי.

מהיכן רוכשים רמקולים מוגברים

רמקולים מוגברים היא רכישה שלא כל אחד מבצע, אלא יותר אנשים שמבינים עניין בתחום האודיו ומחפשים לעצמם את המוצר הזה עבור צרכים מאוד מסוימים. מכיוון שרמקול מוגבר הוא לא דבר שמוצאים בכל חנות של מוצרי חשמל, זה הכי כדאי לגשת על מנת לבצע רכישה חכמה רק אל חנויות מקצועניות של מוצרי אודיו והגברה, ובכך להשיג את העסקה שהיא לא רק במחיר הכי טוב, אלא גם של רמקול מוגבר ואיכותי בדיוק לפי הדרישה.

העלות שלה ניתן לצפות

כמה כבר צריכים להוציא מבחינה כספית כדי ליהנות מרמקול מוגבר באיכות טובה? ובכן, עבור מוצר כזה לא כדאי לצפות אל תג מחיר נמוך, כי המחירים של רמקולים מוגברים מתחילים בכ-800 ₪ בממוצע וממשיכים מן המחיר הזה אל עבר עלות שיכולה להרקיע לשחקים של 8000 ₪ בממוצע. למה פערי המחירים הכה גבוהים? כי ישנם רמקולים שמתאימים להופעה של מאות אנשים ולשם כך צריכים רמקולים בעוצמה של 1400 וואט, ויש מקרים אחרים שעבורם זה די מספק להשתמש ברמקול מוגבר בעל 300 וואט בלבד