Posted on

בידורית Bose s1 Pro – האם מומלץ? יתרונות וחסרונות | המחיר הזול בארץ

בידורית Bose s1 Pro – האם מומלץ? יתרונות וחסרונות

שמענו רבות על המוצרים של חברת Bose, חלק מהמוצרים סקרנו כבר ובחלק עדיין לא נגענו. אפשר להגיד שרוב המוצרים של Bose בהחלט עומדים בציפיות של הלקוח, המחירים נוחים והבידוריות בהחלט מספקות את העבודה. הפעם החלטנו לסקור את הדגם S1 מהסדרה, האם זו בידורית מומלצת? יצאנו לבדוק!

*** לתשומת לבכם: אנו יבואנים של בידוריות, ציוד הגברה מקצועי, סאונד ועוד.. (מכירה סיטונאית בעיקר, ולעסקים) תוכלו לפנות אלינו על מנת לקבל מחיר הכי זול בישראל למקרנים ומסכי הקרנה. פנה אלינו: 077-9300621

על חברת Bose

חברת Bose היא מבין החברות הבולטות והשולטות בתחום הסאונד, בין היתר יש לחברה גם מוצרים כמו רמקולים, רמקולים שקועים, בידוריות ועוד… יש לחברה הרבה סדרות של בידוריות, הסדרות מאוד נמכרות ומאוד אהודות, מבין היתר גם מוצרים ניידים וגם מוצרים שדורשים חיבור תמידי חשמל. החברה לא חוסכת ברכיבים יוקרתיים ובכל זאת עדיין שומרת על מחירים שפויים. בנוגע לרמקולים שקועים המחירים גבוהים במעט, אך לגבי הבידוריות המחירים די זהים למוצרים אחרים בשוק. 

יתרונות של דגם S1 Pro

  • ניידות – בידורית זו מאוד נוחה לאלו שצריכים לעבור ממקום למקום, זאת בשל ידיות הנשיאה הנוחות, המשקל הנמוך של המוצר והקשיחות החיצונית של הבידורית שמונעת פגיעות רציניות במוצר. 
  • התאמת סאונד – מוצר זה הוא בעל מנגנון המתאים את הסאונד שלו בהתאם למקום בו הוא נמצא, מה זה אומר? כאשר אנחנו נמצאים בשטח פתוח ובזמנים בהם אנחנו נמצאים באולם סגור אנו צריכים לדעת להתאים את הסאונד, לבידורית זו יש את המנגנון שיכול להבדיל בין השניים.
  • סוללה נטענת – לדגם זה יש סוללה עוצמתית שיכולה לעבוד שעות רבות ללא הגברה. לסוללה אין בלאי גבוהה בכלל, מה שקורה בבידוריות אחרות הוא שהסוללה הופכת לחלשה יותר ויותר לאחר כל טעינה, כאן הדבר לא קורה והסוללה נשארת עוצמתית גם לאחר טעינות רבות.
  • התאמה – מוצר זה מאוד גמיש לכל יישום, ניתן להזרים אודיו אלחוטי מכל התקן נייד. מלבד לכך, יש לבידורית זו את כל הכניסות המתאימות והנחוצות לנו. ניתן בקלות להקים ולהפעיל את המוצר בכל זמן נתון. מלבד לכך, לבידורית זו יש מיקסר 3 ערוצים הכולל עיבוד אות ואפקטים.

חסרונות של דגם S1 Pro

  • עוצמת סאונד – כאשר אנחנו רוצים בידורית, אנחנו רוצים שהיא תעניק לנו עוצמת וואט גבוהה, שאנו נשמע את המוזיקה כראוי. חשוב לציין שאם עוצמת השמע גבוהה אך לא איכותית, הדבר מאוד צורם באוזניים. לשמחתנו, לבידורית זו סאונד מעולה, אך לצערנו, בדגם זה של חברת Bose אין עוצמת חזקה מספיק בשל מימדיה הקטנים..
  • מיקרופון אלחוטי – ברוב הדגמים היום אצל הבידוריות אנו נקבל מיקרופון אלחוטי או אפילו סט כפול עם רכישת המוצר. הופתענו לדעת שבדגם זה אין אפילו מיקרופון אלחוטי או חוטי אחד המצורף לדגם… רכישה של  מיקרופון אלחוטי יכולה להגיע ללמעלה מאלף שקלים.
  • מחיר – בדרך כלל המחירים של חברת Bose די נוחים ומתאימים למה שהחברה מציעה. דגם זה מגיע למחיר של כ 3,000 ש”ח, זאת ללא אף תוספת… עם נרצה לרכוש מיקרופון אלחוטי איכותי או שניים המחיר יכול להגיע ללמעלה מ 4,000 ש”ח.

האם רכישה של דגם S1 PRO מומלצת?

על אף שהיו הרבה ציפיות לדגם זה, הוא אכן עונה על הציפיות שלנו אך העוצמה שלו לא מספיק חזקה למקומות פתוחים. המחיר גבוה ביחס למה שהמוצר מציע, אין אפילו מיקרופון אלחוטי אחד שמגיע עם המוצר… ברוב המקרים כאשר אנחנו רוכשים בידורית אנו רוצים לשיר, לדבר בעזרתה. לולא היינו רוצים את האפשרות הזאת היינו רוכשים רמקולים סטנדרטיים… למרות שאנחנו מאוד אוהבים את חברת Bose.