Posted on

האם בידוריות יכולות להיות איכותיות?

מוזיקה היא חלק בלתי נפרד מהעולם של כל בני האדם, ויש כאלה שאר מחוברים אל מוזיקה בצורה של שמיעה בשעות הפנאי וכאלה אשר מבצעים במוזיקה שימוש לשם הצרכים העסקיים שלהם בתור זמרים, נגנים או בעלי אולפן הקלטה. בין כל המוצרים שאותם ניתן לרכוש בעולם רחב ומגוון של מוזיקה, יש רכישה מוגברת של בידוריות שאיתן גם ניתן לשבת לערב ש שירה בצוותא וגם יכולים להעביר פעילות עבור ילדי הגן בצורה נוחה. לאור ההתנסות של קהל לקוחות לא מקצועי עם מכשירים שהם לא ברמה הכי טובה, עולה השאלה הדי טבעית האם בידוריות אכן מגיעות באיכות טובה או שאלה מעידות על הכלל? הנה עיקרים שיסייעו לבחירה נבונה ויענו לשאלה.

המאפיינים של בידורית ברמה גבוהה

מחיר – בידורית איכותית היא אינה כזו אשר תגיע עם תג מחיר מפתה וממש זעיר. מדוע? כי היא עשויה מחומרים איכותיים אשר מצריכים הוצאה כספית יותר גבוהה מצד היצרן ויבואנים. המחיר הזה עובר הלאה בצורה של יחידות שעולות בהתאם ויש גבול להורדת המחיר שניתן לבצע על כאלו מוצרים מובחרים.

מותג – בתחום של הבידוריות כמו בכל תחום אחר של מוצרים יש רשימה של מותגים שנחשבת לרכישה חכמה. מבין כל אלה עדיין צריכים לברור את הדגמים הכי איכותיים ואת אלה שמתאימים אל הצורך שיכול להיות עבור שטח שבו יש קהל רב או שטח קטן שבו עורכים יום הולדת שכוללת חדר קטן ובו יש עשרים ילדים בלבד. החברות הבולטות בתחום הן ProXtone, pure acoustics,ONIX, PROTECH .

הכובד –  ברגע בו עומדים בפני רכישה של בידורית כזו או אחרת, יכולים לחוש דרך המשקל שלה את הטיב של החומרים שמהם היא עשויה. כיצד? הרמה של המיקרופון שמצוות לערכה. במידה והוא קל משקל- הוא לא מיוצר מחומרים איכותיים. אותו הדבר לגבי המשקל של הבידורית עצמה, ביחס לאחרות הדומות ונמצאות באותה העוצמה. המשקל של בידורית קלילה מעיד על איכות סאונד נמוכה ומוצר שיהיה שימושי לטווח הקצר בלבד.

הצליל – בידורית איכותית היא כזו שבמידה ומעלים את הווליום שלה לרמה גבוהה, הצלילים שמופקים ממנה עדיין נותרים חדים ונקיים וללא עיוותים שנשמעים באופן הזה בצורה הכי ברורה.

חמש בידוריות ניידות מומלצות – כנסו למאמר!

היכן רוכשים בידורית איכותית

רכישה של בידורית איכותית עדיף תמיד לבצע בחנויות אשר מתמחות במכירה של ציוד הגברה. למרות הפיתוי הרב של רכישה דרך חנות שבה יש כל מיני מוצרים תחת גג אחד, הכניסה אל מקום שכזה גם תביא אל המבחר הכי רחב של מוצרים שמהם ניתן לבחור את הבידורית הכי איכותית, לצד הסיוע של אנשי מקצוע שמבינים ובקיאים בתחום הזה של ציוד הגברה כולל בידוריות, והם ידעו לשאול את השאלות הכי חשובות עד למציאה של הדגם שיענה באופן לא פחות ממושלם על הצרכים של כל לקוח שנכנס לשם.