Posted on

האם כדאי להשקיע במקרן 4K ? -> מדריך מקרני 4K שיעשה לכם סדר [עדכני 2023]

אנו יבואנים של מקרנים, מסכי הקרנה וציוד סאונד – במחירים הכי זולים בישראל.

[ ראו כאן מחירון מקרנים ו- מקרנים במבצע מעודכן – במחירים הכי זולים בארץ ]

ניתן לפנות אלינו בטלפון: 077-9300621

מדוע אתם פשוט חייבים מקרן 4K?

מבוא למקרני 4K

רבים מחפשים לייצר חוויה קולנועית בתוך הסלון הנוח שלהם. ובכן, גם אם הם עוד לא יודעים את זה, מקרן 4K לבית הוא בדיוק מה שהם מחפשים. צפיפות הפיקסלים של 4K נחשבת על פי רוב לטבעית ביותר. בתצוגה, 4K מתייחס לרזולוציות האופקיות של כ-4,000 פיקסלים.


ישנם שני סוגי מקרני 4K בעיקר: 4K טבעי ו-4K משופר.

שניהם מספקים תוכן 4K, כאשר יש הבדל קטן ביניהם מבחינת הפיקסלים. מקרני 4K טבעיים לבית מספקים רזולוציה של 3840×2160 עם 8.3 מיליון פיקסלים נפרדים עבור כל פריים.


4K משופר נעזר בטכנולוגיה מוגבלת ואיטית יותר, המציגה בעיקר 4.1 מגה פיקסלים, כאשר התצוגה מופק פעמיים, מה שמייצר בסופו של דבר 8.3 מגה פיקסלים. שני מקרני ה-4K מפיקים תמונות מפורטות ומפוארות המבדילות אותם משאר המקרנים.
מבחינת האיכות, הפרטים, החדות ושאר ההיבטים – מקרני 4K נישאים מעל כולם. נכון להיום, 4K UHD היא הרזולוציה הטובה ביותר למקרנים מסיבות שונות ומגוונות.

לפיכך, תמונות כאלה ייראו מדויקות ומציאותיות יותר, ופחות מפוקסלות. כמו כן, עוד סיבה לעליונות של המקרנים האלה, התנועה שלהם מדויקת יותר. לכך תורמת רבות יכולת ה-Pixel Shifting של המכשירים. התנועה החדה והברורה שמקרני 4K לבית מסוגלים לייצר הופכת אותם לאידיאליים במיוחד לצפייה בסרטים.


במאמר זה תגלו את הסיבות לבחור במקרן 4K כמו XGIMI HORIZON Pro ו-AURA למשל.

למה רזולוציית 4K אמורה לעניין אתכם בכלל?

בהשוואה לרזולוציות ואיכויות פיקסלים אחרות, 4K היא ללא ספק הבחירה הטובה ביותר. עד לאחרונה, מקרני 4K UHD היו יקרים ויתרה מכך – מעט מאוד תוכן היה זמין ברזולוציה הזו. אלא שעם התקדמות הטכנולוגיה, המקרנים האלו הלכו ונעשו מומלצים במיוחד. אם אתם מתכננים לרכוש קולנוע ביתי, חשבו על קולנוע ביתי 4K.
המקרנים האלה הולכים ומשתלטים על הבתים והשוק כאשר יותר ויותר אנשים בוחרים בהם. אם אתם תוהים על איזו איכות של מקרן ללכת, מקרני 4K יהיו הבחירה המושלמת עבורכם ממספר סיבות.


מקרני 4K מציגים צבעים יותר מפורטים בסרטים, סדרות ותמונות. הדבר מתאפשר מכיוון שהרזולוציה שלהם מסוגלת לייצר גם את הפרטים המורכבים ביותר בניגודיות גבוהה.


בנוסף, רזולוציית 4K במקרנים מאפשרת לצפות במסך עצום ממרחק נוח. לרוב, הם מגיעים עם מסכים גדולים ורחבים שיאפשרו לכם לצפות בסרטים ובסדרות מאזורים שונים בחלל. עם הפרטים הברורים יותר בצבעים, קל לעקוב אחר התוכן האהוב עליכם ולא לפספס ולו רגע אחד.

עם מקרן 4K לעומת 1080p, המקרן מאפשר לכם להבחין בהבדלים בחדות, בצבעים, בפרטים וברזולוציה. אם כן, התמונות ב-4K חלקות ומפורטות יותר מאשר ב-1080p. גם הקצוות של תמונות, וידאו וטקסטים חדים יותר במקרנים האלה. יותר ויותר אנשים מתחילים להשתמש במקרנים האלה בזכות התצוגה הנהדרת שלהם.

מעבר לצפייה בסרטים ובתמונות, מקרני 4K נהפכו לפריט הכרחי בתעשיית הגיימינג, כאשר הם הולכים ונעשים ברירת המחדל ברוב חומרות המשחקים. ה-Xbox One X ו-PS4 Pro מסוגלים כעת להציג 4K.


גם קונסולות משחקים כמו פS5 ו-Xbox Series X פועלים טוב יותר עם רזולוציית 4K. בנוסף, שירותי הסטרימינג וערוצי האינטרנט מייצרים כיום תוכן 4K. בשירותים כמו נטפליקס, אמזון פריים ויוטיוב תמצאו סרטים וסדרות ב-4K.


מקרני 4K מספקים ביצועים טובים יותר מאשר טלוויזיות 4K חכמות, ולא פחות חשוב – הם קומפקטיים ואסתטיים יותר. עם המקרנים האלה, תוכלו לכוונן את הגודל כדי שיתאים לצורכי החדר, בעוד שטלוויזיה חכמה נשארת תמיד אותו הדבר. לבסוף, רזולוציית 4K היא הסטנדרט החדש והחדשני ביותר בשוק היום. ההתפתחות הזו מתאפשרת הודות לכמות ההולכת וגוברת של תוכן ב-4K.


המלצות למקרני 4K

XGIMI מציעה מקרני 4K חכמים שייקחו את הסרטים, הסדרות ומשחקי הווידיאו האהובים עליכם לרמות חדשות. XGIMI מחברת את הרזולוציה שלה יחד עם תכונות לשיפור תמונה כגון MEMC, HDR10 ו-X-VUE 2.0 כדי לספק את התמונה החדה ביותר בתעשייה.

סיכום

כשאתם מחפשים לרכוש מקרן חכם, מקרן 4K נחשב לבחירה הטובה ביותר, ולא בכדי. האיכות שהמקרנים האלו מספקים טובה פי ארבע מה-1080p הרגיל. אם כן, היו סמוכים ובטוחים שעם מקרן כזה, תקבלו וידאו ותמונות באיכות הטובה ביותר. עם המקרנים האלו, סרטים, משחקים ותמונות ייראו נאמנים למציאות. בנוסף, מקרן כזה יאפשר לכם לצפות בסרטים בנוחות מאיזה מרחק שתרצו, הרי שהם לא מציגים תמונה מפוקסלת בשונה ממקרנים חכמים אחרים. מקרני 4K מגיעים בטווח מחירים רחב, כך שקל להתאים אותם לתקציב שלכם.


מקרן מהסוג הזה ישדרג את חווית הגיימינג שלכם, משום שחלק מקונסולות המשחקים פועלות טוב יותר עם קולנוע ביתי 4K. מקרני XGIMI, HORIZON Pro ו-AURA, הם מקרני 4K נהדרים לבית שישדרגו את חווית הצפייה והגיימינג שלכם ויעניקו לכם זמן איכות מהנה באמת.

* * * * *

אנו יבואנים של מקרנים, מסכי הקרנה וציוד סאונד – במחירים הכי זולים בישראל.

[ ראו כאן מחירון מקרנים ו- מקרנים במבצע מעודכן – במחירים הכי זולים בארץ ]

ניתן לפנות אלינו בטלפון: 077-9300621