Posted on

מגברים ומערכות הגברה כריזה לבתי ספר ולמוסדות חינוכיים

ילדים הם אנשים קטנים שמאוד מאוד אוהבים לדבר בקולניות ולהרעיש את סביבתם. הדבר בא לידי ביטוי בכל משמעותו דווקא במוסדות החינוכיים ובבתי הספר השונים. צוות המורים מתקשה לרוב להתמודד עם הרעש ועל מנת לתת מענה נכון לכלל אוכלוסיית התלמידים, יש מקרים בהם רצוי מאוד להצטייד בציוד הגברה ומיקרופונים לטובת צוות המורים. את המגברים ניתן להשכיר מחברת ענק הסאונד ולהזמינם לתאריכים מדויקים כדי לשמור על חלל בית הספר מסודר ונקי מכל ציוד מיותר. כך תוכלו לנהל את הילדים כמו גם לשמור על ביטחונם בתוך שטחי המוסד החינוכי.


מתי כדאי להשכיר מגבר לבית הספר?


בתור מנהלי בית הספר אתם אחראיים לקיום שגרת לימודים רציפה, אך גם להפקה של אירועים קבועים לאורך השנה. אירועים אלו דורשים הכנות מראש ולעיתים גם במהלך ההכנות מומלץ להחזיק בציוד הגברה על מנת לעזור לילדים להתכונן כראוי לאירוע. בתור מנהלי בתי ספר, אתם נזקקים לשירותי ציוד ההגברה באירועים כמו:

  • אירועי פתיחת שנת לימודים – על מנת לקבל את פניהם של הילדים וההורים בצורה ראויה, בתי ספר רבים עומלים על טקסי פתיחת שנה ורוצים לאפשר לכל קהילת בית הספר לשמוע את המתרחש על הבמה.
  • טקסי זיכרון – טקסים אלו מכבדים את הנופלים ולכן משקיעים בתי הספר בהפקה של אירוע ממלכתי ומכבד. כמו כן, לעיתים הטקסים הללו משרתים קהילה שלמה מעבר לילדי בית הספר ולכן אתם רוצים לכבד את כל המשתתפים בטקס.
  • מסיבות סיום – ההתרגשות של תלמידי בית הספר המסיימים לעיתים מקשה על תהליך ההכנות לטקסים אלו, לכן מורים ומחנכים רבים משתמשים במערכות ההגברה על מנת לנהל גם את החזרות לטקסים וגם את הטקסים עצמם.
  • הפסקות פעילות – במהלך הפסקה פעילה תלמידי בית הספר נהנים ממשחקי ספורט ותחנות אשר מופעלות על ידי צוותי המורים והורים מתנדבים. בתוך כל ההמולה המתרחשת בחצר בית הספר, חיוני להחזיק מיקרופון אצל אחד המורים על מנת לשמור על הסדר במהלך ההפסקה ולהתמודד עם התלמידים.
  • אספת הורים – לעיתים רבות אספת הורים נפתחת במפגש של כלל הורי בית הספר על המנהלת ואפילו הרצאת אורח. לכן מערכת ההגברה מאפשרת למנהלת לנהל את הישיבה ביעילות ולהמשיך ישירות לאספת ההורים הכיתתית.

מגברים לאירועים מיוחדים


בשגרת היום יום של בתי הספר לא נדרשת נוכחות של מערכת הגברה חזקה במיוחד על מנת להתמודד עם התרחשויות קבועות. הדרישה למערכות הגברה במוסדות החינוך השונים היא רק במועדים מאוד ספציפיים בלוח השנה והם ספורים. אותה הדרישה אם כך, לא מצדיקה אחזקה של מערכת הגברה באופן קבוע ולכן מוסדות החינוך לא משקיעים כספים ברכישת מערכות הגברה אלא בוחרים לפנות לחברות ההשכרה השונות. פניה לחברה שמתמחה בהשכרת ציוד הגברה ותאורה מהווה מהלך הגינוי לכל הדעות ומאפשרת לכם כמנהלי בית הספר, להשקיע את תקציע בית הספר בתחומים חיוניים יותר.


בפנייתכם לחברת השכרת ציוד ההגברה, צוות החברה יתאים את המגבר במקצועי האידיאלי לבית הספר שלכם. ההתאמה מבוססת על כמות התלמידים, גודל החצר ועוצמת השמע אותה אתם רוצים לייצר. אתם יכולים להזמין מראש את המגבר לתאריכים לאורך השנה או לפנות בכל פעם שעולה צורך. את ההזמנה את מבצעים מראש והמגבר ביחד עם כל הציוד נשלח לבית הספר ביום האירוע המיועד. התפעול קל מאוד אך אם אתם נזקקים לעזרה ניתן לבקש סיוע מהצוות המקצועי. עם תום האירוע המגבר וכל הציוד הנלווה יוחזרו לחברת ההשכרה ואתם תוכלו לחזור לשגרה.