Posted on

< מגפון לקנייה > המלצות על יבואנים וספקים של מגפונים הזולים בישראל.

מגפון לקנייה – המלצות על יבואנים וספקים של מגפונים

המגפונים הם כבר מוצר בסיס בכל בית, במיוחד בתקופה הזאת. אם עדיין לא רכשתם מגפון, זה הזמן. המגפון יכול לשרת אתכם למטרות אישיות כמו הפגנה, או לצורך עבודה כמו בבתי ספר, משטרה וכו’. המגפונים הם חלק ממערכות הכריזה, הם אינם מתאימים לשירה אלא לדיבור באופן מאוד ספציפי. היום נכיר יותר מקרוב את המגפונים, ונלמד מאיפה הכי כדאי לקנות את הדגמים המובילים. 

מהו המגפון?

מגפון הוא מכשיר נייד המשמש להגברת קול הדיבור. המגפון משמש אותנו אל מול קהלים קטנים או גדולים, תלוי בעוצמת הקול של המכשיר ובמבנה שלו. מבנה המגפון הוא לרוב יהיו מבנה קוני (משולש, קונוס).

יש לסיבה למבנה הקוני והוא כדי למנוע מגלי הקול להתפזר, בצורה זו גלי הקול יותר ממוקדים, אך המבנה הוא גם חיסרון כיוון שרק מי נמצא מול פה המגפון ישמע את הקול בבירור, ואילו אלו הנמצאים מצידי המגפון או מאחורי לא ישמע באותה עוצמה. אמנם המגפונים היום עובדים על בלוטוס, סוללות, ויש אפשרויות חדשות כמו הקלטה וסירנה, אך המגפונים הם מבין מערכות ההגברה הוותיקות שיש. המגפון כונה בעבר “חצוצרת דיבור” ופותח בידי סמואל מורלנד ואתאנסיוס קירכר. הוא שימש את הממלכה ולראשונה נצפה ב 1671. המגפון לא עבד על חשמל כמובן, אלא שימש כמגביר קול בעזרת המבנה הייחודי שלו. 

אלו מותגים הם המומלצים ביותר?

חברת Proxtoneחברת Proxtone היא מומחית סאונד וותיקה. החברה עובדת במגוון תחומים הקשורים לתחום הסאונד. תוכלו למצוא בידוריות איכותיות, רמקולים מוגברים ואביזרים נלווים שיוצאים הישר ממפעל החברה. חברת Proxtone היא כיום החברה הבטוחה ביותר בתחום הכריזה, יש לה מגוון רחב של מגפונים, והיא האחראית על המגפון העוצמתי ביותר בעולם המגיע ל 200 וואט. 

חברת ProTechחברת ProTech גם היא עובדת בכל תחומי הסאונד, החברה אינה גדולה כמו חברת Proxtone אך ברשותה מגוון רחב של מוצרי סאונד. מערכות הכריזה של החברה אינן מרובות, אך הדגמים של המגפונים שהיא משווקת הם מבין הנמכרים ביותר בשוק. החברה עובדת תחת הקפדות מדוקדקות לגבי איכות המוצר. כל מוצר עובר מספר בדיקות על ידי מומחים לפני שהוא יוצא לשוק. 

המלצות על יבואנים וספקים

תחילה, אם אנחנו רוצים לבחור במוצר סאונד אנחנו חייבים לפנות למקום המספק מוצרי סאונד ומתמחה בהם. גם אם מדובר רק ביבואן, אם אין לו ידע במוצרי סאונד או מערכות כריזה, סביר להניח שהוא לא יודע להתחייס אליהם במעבר, שהוא לא עושה בדיקות על המוצרים שהגיעו, ושהוא גם לא יודע מה הוא מזמין. אם היבואן לא יודע מה עומד מולו, איך הוא אמור להסביר את זה ללקוח?

עליכם לבחור ביבואן או ספק המתמחה בעולם הסאונד. ההמלצה שלנו היא, עבור כל מערכת כריזה או מערכת סאונד, פנו ל”ענק הסאונד”. “ענק הסאונד” היא רשת המתמחה בעולם הסאונד וההגברה והיא גם היבואן הרשמי של כל המוצרים שלה. זאת אומרת שהיא עוברת את כל התהליך מייצור המערכת ועד להגעתה לחנות. תוכלו למצוא בחנויות הרשת המון מוצרי סאונד, ותוכלו לקבל הכוונה וייעוץ לכל מוצר אותו תרצו בעזרתם של מומחי סאונד הפרוסים ברחבי החנויות.

מסקנות

המגפונים מתאימים לפן מסוים מאוד של הצורך בהגברת הקול. אם אתם רוצים לשיר קריוקי, המגפון הוא לא בשבילכם. המגפונים מתאימים גם למוסדות ציבוריים וגם לאנשים פרטיים. עליכם לדעת להתאים את המקום בו אתם משתמשים במוצר, כמות הקהל, והצורך בהתאם לעוצמת המגפון. לדוגמא, מגפון 5 וואט לא יכול להתאים למקום פתוח והומה אדם, לא תוכלו לפנות ל 100 איש. כדי לבחור את המוצר הנכון עליכם לבחור את המקום המקצועי ביותר, ואת החברה המקצועית ביותר. עליכם להכיר את היבואנים שמספקים את המוצרים הטובים ביותר ומהם לרכוש את המוצר הבא שלכם.