Posted on

מגפון נטען – איך לבחור מגפון נטען להפגנות ולמצבי חירום ?

מגפון ידני – איך לבחור מגפון ידני לכריזה חירום, והפגנות?

אם אתה מנסה לפנות לקהל פעמים רבות, צעקות לא יספיקו. הקול האנושי טוב בפנייה לעשרים או שלושים איש, אם הם יושבים בסמוך אליך ורוצים להקשיב לך. אבל אם אתה מנסה לדבר לקהל גדול, או שהקול שלך מתחרה ברעשים של הכביש, צעקות של אנשים, אתה לא תצליח למשוך תשומת לב של מישהו. מה שאתה צריך זה מגפון. המגפון יכול לשמש כל רשות לאכיפת חוק, מכבי אש, קבוצות צבאיות, וגם אנשים פרטיים שבאים למחות. איך בוחרים מגפון כריזה להפגנות?

*** שימו לב אנו יבואנים של מגפונים וציוד הגברה וכריזה (מכירה סיטונאית בעיקר, מחירים מיוחדים לכמויות)  חייגו אלינו 077-9300-621

*** לחץ כאן למחירון וקטלוג של כל דגמי מגפון להפגנות – מגוון הכי גדול בישראל מהיבואן 


מי ששמע מישהו מדבר באמצעות מגפון צריך כבר להבין כיצד הוא נוטים להפחית את נאמנות השמע, חלקם ברורים וחלק פחות. אתה גם עשוי לחשוב שכל מגפון יהיה נייד, אך למעשה יש מגוון עצום מבחינת אפשרויות הניוד שלהם. ישנם מגפונים המגיעים עם תכונות נוספות, יש כאלו עם סוגים שונים של כניסות ויציאות, אפשרויות הקלטה, סירנה ועוד. עליכם לזכור כמה דברים כדי למצוא את המגפון הנכון להפגנות.

עוצמת קול

מגפונים נעים בדרך כלל בין 5 וואט (מגפון קטן) ל 50 וואט (מגפון בינוני), אך כיום ניתן למצוא גם כמה מגפונים המגיעים ל 200 וואט. יותר הספק וואט משמעותו מערכת חזקה יותר. אם תגיעו להפגנה של 800 איש עם מגפון 5 וואט, סביר להניח שרק המעגל הראשון של האנשים שקרובים אליכם ישמעו אתכם. מגפון להפגנה מצריך לפחות 50 וואט

כוח סוללה ומיקרופון

מה צריכת הסוללה של המגפון? האם צריך להחליף כל פעם סוללות AA? האם יש לו סוללה נטענת? לפעמים מגפון ייראה כמו מציאה מוחלטת עד שתבינו שהוא שורף אנרגיה בקצב מטורף. לכן, שימו לב שלמגפון שלכם יש צריכת סוללה נמוכה, ולא פשוט למצוא כאלה כאשר עוצמת הוואט גבוהה. לכן, במקרים כאלה שימו לב שניתן לחבר את המכשיר לטעינה דרך מטען רכב או מתאמים נוספים כדי לחסוך ממכם עלויות סוללה. 

תכונה נוספת חיונית עבור סוגים רבים של משתמשים היא המיקרופון. השימוש במיקרופון נשלף מוסיף נוחות בכך שהוא מבטיח שלא תתקע באחזקת המגפון ששוקל כמה קילו מול הפנים שלך כדי לדבר. בעל מיקרופון נשלף מאפשר לך להחזיק את המיקרופון לפנים שלך ולכוון את הצופר לכל מקום שתרצה. זה גם גורם לך להישאר עם קשר עין לקהל מבלי שום דבר שיעמוד לך מול הפרצוף. גם בהפגנות חלק חשוב מאוד זה התקשורת.

סירנה

צעקות דרך המגפון אינן תמיד הדרך הטובה והמוצלחת ביותר למשוך את תשומת לב הקהל. לעיתים קרובות יהיה לך קל יותר למשוך אנשים אליך עם סירנה. הסירנה יכולה להעביר מסר שאינך זקוק למילים כדי להבין. למגפונים המודרניים יש מגוון רחב של סירונות ושריקות שתוכלו להפעיל כדי להשיג את האפקט הזה. יש לבחון עד כמה הסירנה חזקה ביחס לעוצמת הקול של המגפון? האם אתה יכול לכוונן את עוצמת הקול של הסירנה? האם אפשר לדבר תוך כדי? אלו פרטים קטנים שיש לקחת בחשבון.

גודל ומשקל

למגפונים יש דרגות ניידות מגוונות, רוב המגפונים שוקלים פחות מ 10 ק”ג. אבל גם נשיאה של מגפון השוקל 2 ק”ג לאורך זמן מעייפת במהירות רבה. גם שימו לב שהמשקל הוא ללא סוללות. זכרו את היכולת שלך לאחסן את המוצר בתום השימוש, ואם הוא גדול מדי איך תתנייד איתו בהפגנה? כדי לפתור לכם את הבעיה שימו לב שהוא נוח לאחיזה, שידית האחיזה שלו מרופדת מעט, וכמובן חשוב מאוד שתהיה רצועה לכתף. רצועה לכתף ומיקרופון נשלף זה הצמד המנצח.

הקלטה

אחד הפיצ’רים שנמצאים במגפונים חדשים הוא פיצ’ר ההקלטה. לא הרבה מבינים את החשיבות שיש לך, במיוחד בהפגנות. כאשר אתם באדרנלין של הפגנה, למרות שיש לכם מגפון אתם עדיין תצעקו ותמחו. בשביל להציל את מיתרי הקול שלכם, וכדי שלא תהיו צרודים תוך כמה דקות יש לכם את אפשרות ההקלטה. אתם מקליטים את עצמכם בהפגנה והמגפון חוזר על עצמו עד שתחליטו להפסיק. ** ראה כאן 4 דגמי מגפון עם הקלטה מומלצים.

מסקנות

יש דבר אחד שאי אפשר לקחת מאיתנו, וזה את הזכות להפגין. אבל כדי שההפגנה תהיה אפקטיבית, וכדי שבאמת ישמעו מה שיש לכם על הלב, עליכם להצטייד במגפון איכותי שמתאים לגודל ההפגנה, כמות האנשים והמיקום. המגפון יסייע לכם להשמיע את הקול שלכם מבלי לאמץ את הקול שלכם בכלל. השקעה כל כך קטנה יכולה לעזור לכם כל כך הרבה.