Posted on

מדונה אלחוטית Samson Airline 88 – הצלחה או כישלון? כל הפרטים כאן

סקירת מוצר – מיקרופון מדונה אלחוטית Samson Airline 88 – האם שווה קניה?

המדונה האלחוטית הפכה נפוצה בעיקר בקרב מדריכי ספורט ואימונים. המדונה מאפשרת לנו חיים קלים יותר, אין צורך לאמץ את הגרון עוד, אפשר להגיע הביתה עם אנרגיות גם למשפחה. המחירים גם הם לא גבוהים כפי שהיינו מצפים ואף בחלק מחנויות הסאונד וההגברה וביניהם “ענק הסאונד” יש הנחות ומבצעים על המדונות בכלל וכן גם על הדגם הנ”ל. הפעם בחרנו לסקור את אחד מהמוצרים של חברת Samson, חברה שאינה בולטת בתחום אך המוצרים שלה בהחלט עונים על כל ציפייה.

*** שימו לב ! אנו חברת ענק הסאונד יבואנים של מדונות אלחוטיות, מיקרופונים אלחוטיים וציוד הגברה (מכירה סיטונאית בעיקר), תוכלו לפנות ע”מ לקבל עזרה ומחירים גם באופן יחידני.

*** לחץ כאן למחירון: מיקרופון מדונה אלחוטי

*** לחץ כאן למחירון:  מיקרופון אלחוטי

על חברת Samson


חברה זו נחשבת לחברה צעירה יחסית, המוצרים שלה מכוונים יותר לכלל האוכלוסיה, זאת בשל המחירים שהיא גובה. לחברה יש מספר סדרות מצומצם של מיקרופונים ומדונות אלחוטיות. כמו כן, החברה היא יצרנית של עוד מוצרי סאונד והגברה.

הביקורות שיש על חברת Samson ברובם חיוביות אך יש גם ביקורות שליליות אודות המוצרים שלה. החברה נפוצה בהרבה מחנויות הסאונד וההגברה בארץ ובעולם, לרוב נמצא את המוצרים במדפים העליונים ואנו ממליצים על מוצרי החברה באופן כללי.

על דגם סמסון Airline 88


כאמור, מדונה Samson Airline 88 היא הוא חלק מסדרת Airline, המוצר הקודם לו היה Airline 77. (ניתן לקרוא כאן סקירת מוצר עבור דגם Samson airline 77 ) לו היה ביקוש רחב לדגם הזה. על פי המפרט הטכני של המוצר, מה שתקבלו כאשר תזמינו או תרכשו את המוצר הוא מדונה אחת עם סוללות, אחריות והוראות יצרן. הדגם מיועד לדיבור, שירה, מדריכי טיולים וכד’… המחיר קצת הפתיע אותנו כיוון שמדובר על סט בודד של מדונה, המחיר הוא כמעט 2,000 ש”ח וזאת עוד בחנות שהיא יבואן רשמי. אולם, יש סיכוי שלאחר שננסה את המוצר הוא עוד יפתיע אותנו…

שימוש ראשוני

מדובר במדונה זעירה עם מגבר קטן. כאמור מדובר על מדונה אלחוטית. עם פתיחת האריזה כבר ראינו את המדונה, בסיס ומשדר, מיקרופון ושנאי – כל מה שמקבלים כאשר רוכשים מדונה כלשהי. משקל המדונה קליל ובאמת כאשר שמנו את המוצר על הראש וכמעט ולא הרגשנו בו. עכשיו לבדיקה האמיתית… על פי המפרט הטכני טווח הקליטה של המוצר אמור להיות כמה עשרות מטרים, ניסינו ללכת מעט עם המוצר ולהתרחק, ככל שהתרחקנו ככה היו יותר קטיעות קול גם כאשר היינו במרחק שהוא פחות מ 20 מטרים. הסאונד של המוצר לא עוצמתי כמו שרשום, יש זמזומים והפרעות כאשר המיקרופון קרוב מדי אל המשדר. לדעתנו, המחיר קצת גבוה עבור המוצר. לחברה יש דגמים הרבה יותר טובים מאשר מה שפגשנו בו עכשיו.

*הבעיה העיקרית בדגם 88, הוא שהוא לא מתאים לכל גודל של ראש, ולכן טרם הרכישה מומלץ להגיע אלינו, לבדוק, להתנסות ולשים על הראש ולראות שהוא לא גדול מידי עבורכם. אם הוא מתאים לגודל של הראש והוא נוח עבורך, הוא יכול להיות פתרון מצוין עבורך !!!

מפרט טכני מלא

מפרט טכני


דגם: AIRLINE 88
מספר מדונות: 1
טווח קליטה: 10 מטר
סוג סוללות: AA אצבע (כלול)
מתאים ל: דיבור,שירה,שיעורי ספורט ועוד.
כולל: בסיס+משדר כיס+מיק’ מדונה+שנאי

מסקנות


חברת Samson אומנם לא אכזבה אותנו הפעם, אך ציפינו למוצר ברמה גבוהה יותר מדגם ה-77 הישן של סמסון. (אגב, אלו הפידבקים שאנו מקבלים מלקוחות שהתנסו בשני הדגמים)  המוצרים של החברה אמנם לא הטופ שיש בשוק אך היא די מנגישה את המחירים לכלל הלקוחות. הבעיה במוצר הזה היא שגם המחיר גבוה וגם המוצר אינו עונה על הדרישות של הצרכן. אנו מאמינים שבמחיר הזה תוכלו למצוא מוצרים יותר איכותיים שישמשו אתכם לשנים רבות. מה שכן אפשר לומר לזכות החברה הוא שהמוצר יחסית נוח וכמעט ולא מורגש בזמן השימוש, אך אינו מתאים לראש של על אחד.

ישנו יתרון נוסף, והוא אף יכול להוות חיסרון, בכך שהסוללה היא נטענת שזהו יתרון, אך אינה ניתנת לשליפה מהירה, כך שאם נתקעתם באמצע שיעור ספורט או הרצאה אז אתם בבעיה גדולה, כי יקח לכם זמן עד שהמכשיר יטען מחדש.