Posted on

מערכת הגברה ניידת קומפקטית TRX Audio P5000 | מידע מקצועי

היום נסקור עוד מוצר מבית היוצר TRX Audio. שמענו הרבה על מערכת ההגברה הניידת של החברה דגם P5000. יצאנו לבדוק האם באמת המוצר ברמה גבוהה, למי הוא מתאים והאם זו קנייה משתלמת.

מהי מערכת הגברה ניידת?

מערכת הגברה ניידת היא מערכת העומד על גלגלים, בתוכה יש מערכת הגברה, נגן מוזיקה ממקורות שונים ורמקול. מערכת ההגברה הניידת נקראת גם בידורית בשמה המקצועי או רמקול מוגבר. תוכלו למצוא מערכות זהות בכל אירוע אליו תלכו, במסעדות, מקומות בילוי ועוד… מערכת ההגברה הינה הכרחית ומשמעותית בכדי להנעים את הבילוי של הקהל, להגביר את קול הקריין ובעצם למשוך תשומת לב. המערכת מתאימה למגוון אירועים כמו מסיבות, הרצאות, ערבי קריוקי, כנסים וכדומה…

מערכת הגברה ניידת קומפקטית TRX Audio P5000 | מידע מקצועי

על החברה

חברת TRX Audio היא מבין הבולטות בתחום הסאונד וההגברה, רמת המוצרים הגבוהה שלה משמרת אותה בראש החברות המובילות והאמינות בתחום. לחברה ניסיון של שנים בתחום, לקוחות מרוצים ומוצרים חדשניים. החברה שומרת על מקומה בכך שהיא ממשיכה בכל פרק זמן קצר להוציא עוד חידושים ועוד מוצרים שמעפילים על החברות המתחרות. לחברה יש המון דגמים ממוצרים שונים בתחום ההגברה והסאונד, כל דגם מתאים למטרה שונה כך שהחברה לקחה על עצמה לגעת בכל אדם ורצונו.

על המוצר

מערכת הגברה P5000 היא מערכת ניידת ונוחה למעברים. היא בעלת 3 חלקים עיקריים. למערכת יש פאנל עם כניסות רבות המאפשרות שינויים ואפשרויות הפעלה מגוונות, שני רמקולים, שני טוויטרים ומיקסר מובנה.

המערכת היא עוצמתית, עוצמת הוואט של המוצר הוא 600 וואט כאשר הוא מחובר לחשמל ו 400 וואט בזמן כאשר המערכת מופעלת באמצעות סוללה. בעולם הסאונד וההגברה ישנו מגוון רחב של מערכות הגברה, חלקם יכולים לעבוד מספר שעות מוגבל ללא חיבור חשמל וחלקם פחות, דגם ה P5000 נמצא איפשהו בין לבין, המערכת יכולה לעבוד בין 3.5 שעות ועד 5 שעות, תלוי באופן השימוש.

אופן ההפעלה הוא פשוט, עליכם לחבר את הכבלים המצורפים למקומות המיועדים להם. בעת ההפעלה יידלק לנו מסך כחול, יש אפשרות לעבור על שלל האפשרויות הקיימות (רדיו, בלוטוס ועוד…).

המערכת אמנם נראית מורכבת אך ההפעלה היא מאוד פשוטה ברגע שקולטים אותה. חיבורי ה XLR ו PL מיועדים לחיבור מיקרופונים, בצד שמאל למטה נמצא את הערוצים 1+2, תוכלו למצוא פאנל בעל 16 אפקטים מעל ערוצים 1 ו 2, תוכלו לחבר מכשיר בלוטוס או ליין אאוט למערכת, והמערכת תזהה את המכשיר.

הסאונד הוא נקי, הטוויטרים של הרמקול עושים את עבודתם כראוי והצלילים נעימים לאוזן. בדקנו גם את איכות השמע בזמן הדיבור במיקרופון, איכות השמע היא נקייה וגבוהה גם בצלילים הגבוהים וגם בנמוכים.

תוכלו כמובן לכוון את הצלילים לטעמכם.

מפרט טכני

2* רמקול הכולל 6″ סאבוופר ו שני טוויטרים 1.35″

500W RMS

BLUETOOTH

חיבור USB (נגן מובנה)

כניסה לכרטיס SD

איקולייזר ו16 אפקטים דיגיטליים מובנים

5 שעות הפעלה באמצעות סוללה

עיצוב מזוודה לנשיאה נוחה.

3 חלקים 2 רמקולים ויחידה מרכזית (מיקסר + אפקטים)

מערכת הגברה ניידת קומפקטית TRX Audio P5000 | מידע מקצועי

מחיר

המחיר משתנה במעט מחנות לחנות, מקום הרכישה הוא חשוב מאוד. המחיר משתלם בהתאם למה שהחברה מציעה לנו, זכרו, זו קנייה חד פעמית, המוצרים של החברה אמינים ועמידים לכן אין חשש מהשקעה כזאת, ההשקעה היא לטווח ארוך.

לסיכום

חברת TRX Audio לא מפסיקה להפתיע אותנו עם המוצרים שלה, היא ראויה למקום אליו היא הגיעה בהחלט.

דגם ה P5000 מתאים למגוון אירועים, עוצמתו גבוהה והוא נייד ולכן המעבר ממקום למקום לא מהווה בעיה לבעלי המוצר. זכרו לקנות את המוצר ממקום אמין, הרגישו בנוח במקום הרכישה, העלו את הלבטים שלכם למוכר והתייעצו איתו. זו קנייה חד פעמית שאמורה לספק אתכם לטווח הארוך. החברה הינה אמינה, הלקוחות מרוצים והמוצר בהחלט עושה את העבודה כמצופה.