Posted on

רמקולים שקועים אמזון – האם משתלם? האם כדאי לקנות רמקול שקוע ב-AMAZON

רמקולים שקועים באמזון? האם כדאי לקנות ?

הרבה אפשר להגיד על מערכות הגברה וסאונד שונות, אפשר לפרט על עוצמת הסאונד שלהן, על הוופר או הטווטיר, אך מבחינת עיצובית – הרמקולים השקועים מוסיפים משהו לבית שאף מערכת הגברה אחרת לא מוסיפה. מלבד לכך שכיום נעזרים ברמקולים השקועים כדי לקשט את הבית באופן יוקרתי, הרמקולים האלו גם לא תופסים מקום בחלל החדר. מגוון המחירים רחב, יש רמקולים שקועים יקרים ויש פחות. הרבה אנשים בוחרים לפנות לרכישה דרך אמזון מכיוון ששם יותר זול, האם זה באמת נכון?

*** לחץ כאן למחירון רמקולים שקועים מהיבואן

מה המחירים של רמקולים שקועים בארץ?

אין אפשרות לאמוד את כלל המחירים של כל הרמקולים השקועים, אך בממוצע, רכישה של סט רמקולים שקועים סטנדרטי בארץ יעלה לנו כ 1,000 שקלים, רמקולים איכותיים שעושים את העבודה כראוי, המחיר כולל בתוכו את אחריות היצרן, משלוח, וסט של שני רמקולים וכל הציוד הנדרש להפעלתם. מדובר על רמקולים שאינם כבדים, שוקלים כ 3 קילוגרם.

אם תרצו לרכוש גם קופסת בטון כדי לשמור על הרמקולים השקועים מאפר הקיר ולהוסיף באיכות הסאונד ע”י תיבת התהודה תצטרכו להוסיף עוד כ 100 שקלים. (קרא כאון אדות חשיבותן של קופסאות ביטון) חשוב לציין, אם אתם מעדיפים לרכוש בארץ ומחפשים את המחירים האיכותיים ביותר תוך כדי רכישת מוצרים איכותיים לא פחות, הגיעו לחנויות ציוד סאונד והגברה שהן יבואן רשמי של המוצרים שלהן. יש פער מחירים בין חנות לחנות בדרך כלל בגלל העובדה שיש כאלה שנעזרים במתווכים ויש חנויות שהן מיבאות את המוצרים לבד. 


מה המחירים של רמקולים שקועים באמזון?

אולי זה יפתיע אתכם אבל פער המחירים בין רמקולים שקועים בארץ ורמקולים שקועים באמזון עומד על בין 5% ל 10%. כאשר המחירים גבוהים פער זה מאוד משמעותי. אבל יש גם דברים שלא מספרים לכם… שימו לב, יש הרבה מוצרים באמזון שנשלחים על ידי אנשים פרטים ולא על ידי החברות עצמן – זה אומר שמוצרים אלו הן מוצרי יד שנייה ולרוב לא תהיה עליהם אחריות. יש לקרוא היטב את כל הפירוט לפני שאתם נותנים את נתוני האשראי שלכם. אוקיי, ומה אם מצאתי מוצר של היצרן המקורי והמחיר נמוך משל הארץ? סביר להניח שתמצאו מחירים כאלה… מה שמייקר את מחיר המוצר הוא מחיר המשלוח לארץ, במיוחד כאשר מדובר במשקלים גדולים העולים על 5 קילו, או מימדי אריזה גדולים. יש מקרים בהם מחיר המוצר יכול להגיע גם ל 200 שקלים אבל מחיר המשלוח יהיה 200 שקלים גם הוא. יש לבדוק כמה וכמה פעמים את כל פרטי המכירה.


אז מה עדיף? לרכוש מוצר דרך אמזון או דרך חנות סאונד והגברה בארץ?

לדעת רוב, את התוצאה הטובה ביותר אליה ציפיתם תקבלו דרך חנות פיזית ולא דרך חנות אינטרנטית. כאשר אתם מגיעים לחנות סאונד והגברה בארץ אתם תקבלו את הייעוץ שאתם מצפים לו בחנות, תוכלו להעלות את כל השאלות אודות הדגם שרציתם. מלבד לכך, יש לזכור שכאשר מדובר ברמקולים שקועים, אנחנו חייבים להיות מדויקים עם הגדלים אותם מדדנו, אם שקע הקיר קטן מדי או גדול מדי לרמקול הוא לא יעשה את העבודה כמו שצריך.

באמזון, להחזיר מוצר עכשיו זאת פרוצדורה ארוכה עד שתקבלו את המוצר הנכון חזרה אליכם, בעוד שבארץ מדובר על נסיעה של כמה דקות או משלוח שמגיע אליכם תוך 24 שעות. ייתכן שהמוצר אותו תרכשו באמזון יהיה זול במקצת, אבל אותם 30 שקלים לא שווים את הסיכון בקבלת מוצר שלא תהיו מרוצים ממנו. 


מסקנות

רמקולים שקועים הם כבר לא מוצרים המתעסקים רק בסאונד אלא גם בעיצוב. לרמקולים השקועים יש מידות מדויקות אשר לפיהן אנו נקבע את גודל שקע הקיר שלנו. יש לזכור, רכישה באמזון היא לפי המפרט הטכני האמריקאי – המידות יהיו באינצ’ים, זאת לא בעיה גדולה להמיר את המידה לסנטימטרים, אך יש לקחת בחשבון שכל טעות קטנה מצריכה ממכם עבודה כפולה. אמנם פער המחיר הוא קטן אבל כסף זה כסף. אם תרצו לקחת את הסיכון, רכשו את המוצר דרך אמזון וייתכן ותצטרכו לשלם יותר ממה שציפיתם… אם אתם רוצים רכישה בטוחה יותר, הגיעו לחנות סאונד או חנות ציוד הגברה, ראו את המוצר לפני שאתם רוכשים אותו וככה תהנו מקניה בטוחה ומאחריות יצרן.