Posted on

רמקולים שקועים לבית ולעסק – האם כדאי ? איזה רמקולים כדאי לקנות?

אין חלל שלא משלב בתוכו בצורה כזו או אחרת מוזיקה. מרבית הבתים הפרטיים כמו גם העסקים משלבים בחיי היום יום שלהם פסקולים שונים על מנת לייצר אווירה או סתם מתוך אהבה למוזיקה עצמה. אבל כדי להפוך את חלל הבית או העסק למקום בו נעים לשמוע מוזיקה, אתם רוצים להשקיע זמן בתכנון מערכות השמע שלכם וביצירת חלל אקוסטי ונעים לשהייה. כל חדר בו מתנגנת מוזיקה בדרך קבע מחייב התקנה של מערכות הגברה וסאונד איכותיות. מערכות מתקדמות מאפשרות לכם להתקין רמקולים שקועים בתוך קירות החלל אשר מנגנים מוזיקה בצורה נעימה לאוזן ושומרים על חדר מעוצב ויפה לכל הדעות. רמקולים אלו מתאימים לשימוש ביתי כמו גם מסחרי ומאפשרים לשמור על איכות שמע גבוה.


סט רמקולים שקועים מוגברים כולל בלוטוס מובנה PEARLLER HSR-175



יתרונות השימוש ברמקולים שקועים


לרמקולים שקועים יש מספר רב של יתרונות אשר גורמים ללקוחות רבים לרכוש ולהתקין אותם בבית או בעסק. חלק מאותם יתרונות הם:

  1. מיקום – אתם יכולים להתקין את הרמקולים בכל מיקום בו תחפצו. לצד הטלוויזיה או מעל למערכת הסאונד. כמו כן ניתן להתקין את הרמקולים במרווחים שונים על מנת ליצור תחושה שהמוזיקה ממש עוטפת את החדר כולו.
  2. איכות סאונד – גם אם הרמקולים אינם נראים פיזית בתוך החדר, הם עדיין שומרים על תהודה בזכות תיבות העץ ומצליחים ליצור קולות חדים וצלילים מדויקים לחלל החדר.
  3. אסתטיקה בחלל – כאשר אתם מעצבים את המשרד או הבית אתם רוצים ליצור חלל מודרני אשר מתאים לכל שאר חלקי הבית ולא נופל בוויזואליות שלו מכל חלק אחר. כחלק מתפיסה העיצובית הרמקולים השקועים שומרים על קירות החדר נקיים ואתם יכולים לבחור להטמיע אותם בקיר או לשמור על הצבעים המקוריים של הרמקולים.
  4. התאמה אישית – מתוך מגוון הרמקולים הקיים כיום בשוק, בצורות שונות ובאיכויות קול שונות אתם יכולים למצוא את ההתאמה האידיאלית לכם לצרכי החלל אותו אתם מעוניינים לרשת ברמקולים שקועים

זה בטח יעניין אתכם: שישה דגמי רמקולים שקועים מומלצים ברמה גבוהה!

בוחרים נכון את הציוד המקצועי שלכם


כאשר את ניגשים לבחירת ציוד סאונד חשוב שתדעו כי מדובר בציוד מקצועי לכל דבר ועניין. איכות הסאונד והצלילים המופקים מהרמקולים אותם תבחרו ישפיעו על החלל בו אתם מציבים אותם ויהפכו אותו לנעים יותר לשהייה. אולם כדי לבחור נכון אתם צריכים להחזיק בכל המידע הרלוונטי ביותר להחלטה שלכם. טרם ההגעה לחנות הסאונד, מומלץ לחשוב היכן אתם רוצים למקם את הרמקולים, מה מטרת ההתקנה והאם יש לכם מערכת שמע שיכולה לתמוך ברמקולים מקצועיים. במידה ואין לכן מערכת שמע, תוכלו לרכוש גם את מערכת השמע במהלך החיפוש שלכם.


לאחר שבחנתם את כל האופציות מומלץ לפנות לחנות מקצועית אשר יכולה לספק לכם ציוד ברמה גבוהה כמו גם ייעוץ במהלך הקנייה ואחריות על המוצרים שרכשתם. צוות החנות ישמע מהם הדרישות שלכם ויחל בתהליך ההתאמה של הרמקולים השקועים הטובים ביותר לחדר שלכם. אתם יכולים כמובן לשאול ולהתייעץ עם הצוות אך הבחירה בסופו של יום היא שלכם. חברת “ענק הסאונד” מחזיקה בסניפים בערי הגדולות בישראל ומציעה בהם שירותי מכירה וייעוץ של רמקולים שקועים באיכויות הגבוהות ביותר בשוק. אנו מאפשרים ללקוחות לבחון ולהחליט בעצמם על סוג המוצר תוך קבלת מידע אמין מאנשי מקצוע מנוסים. לחבר פריסה ארצית ומערך משלוחים אשר מספק לכם את הרכישות שלכם עד לדלת הבית ומאפשר לכם לקבל שירות ללא פשרות. כך, תנוח דעתכם, תוכלו לרכוש מוצרים שאין שני להם מבחינת איכות ומקצועיות ולקבל שירות לקוחות מהמעלה הראשונה.